OknoPlus może poszczycić się imponującymi wzrostami sprzedaży w skali roku. W minionym sezonie w przypadku niektórych kanałów dystrybucji sięgnęły one niemal 40 proc.

Przedstawiciele firmy w rozmowie z nami podkreślają , że OknoPlus odbił się znacząco od spadków odnotowanych w marcu i kwietniu, o czym i my wspominaliśmy TUTAJ. Rok 2020 przedsiębiorstwo zamknęło wzrostem, a w tym imponującym wzrostem sprzedaży eksportowej: 37 proc. w skali roku. Wzrost sprzedaży krajowej OknoPlus dzieli na dwa segmenty – sprzedaż realizowaną przez salony firmowe oraz dystrybucję poprzez autoryzowanych partnerów i wynosi on odpowiednio 24 proc i około 8 proc.

Jak przyznaje prezes OknoPlusa Wacław Figiel, firma jest również zadowolona z poziomu sprzedaży tegorocznych nowości, których premiery, z uwagi na pandemię musiały odbyć się na innych niż dotychczasowe zasadach. Jako największe wyzwanie, ale i okazję do zdobycia umiejętności i doświadczenia, które przydadzą się w nadchodzącym roku Wacław Figiel wskazuje konieczność niemal całkowitego przejścia na komunikację online. To właśnie działania internetowe będą jednym z pól rozwoju OknoPlusa w 2021 roku. Całą rozmowę z prezesem przeczytacie w naszym Pressroomie TUTAJ.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


