OknoPlus może poszczycić się imponującymi wzrostami sprzedaży w skali roku. W minionym sezonie w przypadku niektórych kanałów dystrybucji sięgnęły one niemal 40 proc.

Przedstawiciele firmy w rozmowie z nami podkreślają , że OknoPlus odbił się znacząco od spadków odnotowanych w marcu i kwietniu, o czym i my wspominaliśmy TUTAJ. Rok 2020 przedsiębiorstwo zamknęło wzrostem, a w tym imponującym wzrostem sprzedaży eksportowej: 37 proc. w skali roku. Wzrost sprzedaży krajowej OknoPlus dzieli na dwa segmenty – sprzedaż realizowaną przez salony firmowe oraz dystrybucję poprzez autoryzowanych partnerów i wynosi on odpowiednio 24 proc i około 8 proc.

Jak przyznaje prezes OknoPlusa Wacław Figiel, firma jest również zadowolona z poziomu sprzedaży tegorocznych nowości, których premiery, z uwagi na pandemię musiały odbyć się na innych niż dotychczasowe zasadach. Jako największe wyzwanie, ale i okazję do zdobycia umiejętności i doświadczenia, które przydadzą się w nadchodzącym roku Wacław Figiel wskazuje konieczność niemal całkowitego przejścia na komunikację online. To właśnie działania internetowe będą jednym z pól rozwoju OknoPlusa w 2021 roku. Całą rozmowę z prezesem przeczytacie w naszym Pressroomie TUTAJ.
Zobacz również
Szlachetna Paczka dla potrzebujących
Niedawno miał miejsce finał charytatywnej akcji Szlachetna Paczka 2025. W tym roku więcej było darczyńców, wyższa niż poprzednio była też wartość pomocy.
Życzymy Wesołych Świąt!
Drodzy Czytelnicy i Partnerzy, Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącego Nowego Roku życzymy Wam spokojnych i radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych.
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.


