Jeszcze do 20 października oglądać będzie można w kanałach Grupy TVN i Grupy Polsat nowy spot Oknoplastu informujący o tym, że tworzy przestrzeń już nie tylko oknami, drzwiami i roletami, ale także… bramami. Jak pisaliśmy niedawno, producent z Krakowa wprowadza do swojej oferty handlowej bramy garażowe Dekedo, stąd postanowił to zakomunikować w nowej kampanii wizerunkowej prowadzonej w telewizji i w internecie.
– Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST – powiedziała w mediach dyrektor marketingu w Grupie OKNOPLAST, pani Magdalena Cedro-Czubaj.
Spot reklamowy jest emitowany do 20 października w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania prowadzona jest również w internecie, na łamach największych serwisów .
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Czytaj „Forum Branżowe” i „Forum International” – wydanie 8.2025
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (08/2025). Gościem wydania jest Marcin Maruszczak, prezes zarządu Gebhardt Stahl Polska.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.