OKNOPLAST promuje swoje bramy

Autor: |Data publikacji:

Jeszcze do 20 października oglądać będzie można w kanałach Grupy TVN i Grupy Polsat nowy spot Oknoplastu informujący o tym, że tworzy przestrzeń już nie tylko oknami, drzwiami i roletami, ale także… bramami. Jak pisaliśmy niedawno, producent z Krakowa wprowadza do swojej oferty handlowej bramy garażowe Dekedo, stąd postanowił to zakomunikować w nowej kampanii wizerunkowej prowadzonej w telewizji i w internecie.

Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST – powiedziała w mediach dyrektor marketingu w Grupie OKNOPLAST, pani Magdalena Cedro-Czubaj.

Spot reklamowy jest emitowany do 20 października w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania prowadzona jest również w internecie, na łamach największych serwisów .

Zobacz również

Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026

Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026

Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.