Jeszcze do 20 października oglądać będzie można w kanałach Grupy TVN i Grupy Polsat nowy spot Oknoplastu informujący o tym, że tworzy przestrzeń już nie tylko oknami, drzwiami i roletami, ale także… bramami. Jak pisaliśmy niedawno, producent z Krakowa wprowadza do swojej oferty handlowej bramy garażowe Dekedo, stąd postanowił to zakomunikować w nowej kampanii wizerunkowej prowadzonej w telewizji i w internecie.
– Chociaż na polskim rynku od lat mamy silną pozycję i rozpoznawalność, zależy nam, aby pokazać klientom nasz ciągły rozwój. Od listopada w naszej ofercie znajdzie się brama garażowa Dekedo, która w komplementarny sposób uzupełni nasz asortyment. To dobry moment, żeby przypomnieć konsumentom, że mogą oni od jednej marki uzyskać szereg innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości do domu. Ta marka to właśnie OKNOPLAST – powiedziała w mediach dyrektor marketingu w Grupie OKNOPLAST, pani Magdalena Cedro-Czubaj.
Spot reklamowy jest emitowany do 20 października w stacjach Grupy TVN, w tym m.in. w TVN24, a także w stacjach Grupy Polsat. Kampania prowadzona jest również w internecie, na łamach największych serwisów .
Zobacz również
Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań
WFOŚiGW organizują konsultacje programu „Czyste Powietrze” przed uruchomieniem jego kolejnej wersji. Sprawdź terminy spotkań z wykonawcami.
Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej
Nagrody „Buildera” są przyznawane co roku przedstawicielom branży budowlanej. Również tym honorowane zostały także firmy związane ze stolarką budowlaną.
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!