Okna online od Fenbro

Autor: WK |Data publikacji: 2019-08-10

Sprzedaż okien przez Internet staje się coraz popularniejsza. Niedawno informowaliśmy o otwarciu sklepu Dobroplastu oraz o rozwijanej w sieci marce Debesto. W dniu 3 sierpnia swój sklep internetowy otworzyła firma Fenbro.

Fenbro to nowy projekt rodzinnej firmy Trazyt z Ostrołęki, która od 1996 roku zajmuje się sprzedażą stolarki otworowej. Jego celem jest rozszerzenie działalności o sprzedaż online. Założycielem i właścicielem sklepu www.fenbro.pl jest Paweł Brodzik.

Zdjęcie: Fenbro

Sklep oferuje obecnie okna PCW Perfectherm produkcji firmy Sonarol, które spełniają wymagania stolarki pasywnej. Sześciokomorowe profile o głębokości zabudowy 80 mm wykonane są z profili klasy A z zewnętrznymi ściankami o grubości 3 mm. Klient ma do wyboru skrzydła półzlicowane oraz niezlicowane. Znajdzie tam wszystkie najpopularniejsze konstrukcje okienne z PCW: okna jednoskrzydłowe, dwuskrzydłowe, trzyskrzydłowe, a ponadto dwurzędowe z naświetlami stałymi i uchylnymi. W ofercie są także drzwi tarasowe PSK, ale na razie nie ma możliwości ich zamawiania przez sklep.

W standardzie sklep oferuje białe okna z pakietami trzyszybowymi 48 mm, z opcją wyboru czterech kolorów podstawowych klamek oraz uszczelek czarnych lub szarych. Możliwa jest zmiana koloru profilu, rodzaju klamek, dołączenie nawiewnika do wybranego okna oraz zmiana okucia rozwiernego na rozwierno-uchylne. Wymiana szyby jest wyceniana na zapytanie mailowe.

Standard łatwo zamawiany

Rozwiązania opcjonalne są w koszyku pokazywane jako osobna pozycja, którą klient musi samodzielnie przypisać do konkretnego okna. To utrudnia nieco proces zamawiania oraz przegląd zamawianych towarów. Pewne wątpliwości użytkownika może też budzić opis wymiarów konstrukcji, które pojawiają się w dwóch polach i mogą się od siebie różnić. Mocną stroną sklepu jest natomiast łatwy sposób zamawiania standardowych konstrukcji. Wykonanie prostego zamówienia, klientowi o przeciętnej wiedzy o oknach, zajmuje kilka minut. Pomocny w tym jest film pokazujący jak kupować w sklepie oraz opis zdjęciowy. Dodatkowo, zamawiający nie musi zakładać konta w serwisie, może występować jako gość. Sam dobiera produkt, wybiera sposób dostawy oraz opłaca zamówienie. Może zapłacić przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy albo skorzystać z płatności elektronicznej i kart płatniczych za pośrednictwem serwisów takich jak: PayPal, Przelewy24, Blik czy DotPay.

Zdjęcie: Fenbro

Sklep działa również na urządzeniach mobilnych.  Promuje się na Facebooku oraz Instagramie.

Nadal szukasz okien? Nie trać czasu po pracy i w weekendy. Zrób to w ciągu dnia, w parę minut, w naszym sklepie online – zachęca firma na fanpage`u w serwisie Facebook.

Sklep internetowy Fenbro działa na razie w polskiej wersji językowej. Właściciel zamierza jednak prowadzić sprzedaż na terenie Unii Europejskiej i poza nią. Dlatego jeszcze w tym roku ma być uruchomiona wersja angielska pod adresem fenbro.com. W planie jest też poszerzenie oferty o kolejne produkty. Z okazji otwarcia sklepu okna sprzedawane są z rabatem 10%.

Sprzedaż internetowa stale rośnie i dotyczy to również branży stolarki otworowej. Dlatego coraz więcej producentów i firm dystrybucyjnych uruchamia sklepy online. W lipcu informowaliśmy o międzynarodowych planach marki debesto.com wyspecjalizowanej w sprzedaży przez Internet oraz nowym sklepie firmy Dobroplast. Wiele innych firm, np. Eko-okna platformę internetową wykorzystuje do wyprzedaży nieodebranych i błędnych zamówień.

Zobacz również

Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Małkowski -Martech podsumował trzeci kwartał pod względem finansowym. Przychody ze sprzedaży od lipca do końca września wyniosły 13,4 mln zł.

Automaty, roboty i drukarki dla stolarki

Automaty, roboty i drukarki dla stolarki

W Nadarzynie odbyła się czwarta edycja targów Warsaw Industry Week. Prezentowano m.in. rozwiązania w zakresu automatyki i robotyki oraz druku 3D.

Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Sanok Rubber podał wyniki za trzy kwartały. Spółka podała, że w segmencie budownictwa, a więc uszczelek dla stolarki, przychody wzrosły po 9 miesiącach o 10 procent, do kwoty 88,2 mln zł.