Metamorfoza marki BestOkna.pl i międzynarodowe ambicje

Autor: PG |Data publikacji: 2019-07-18

Marka BestOkna.pl po 5 latach międzynarodowych, eksportowych doświadczeń w dostarczaniu stolarki otworowej przeobraża się w międzynarodowy brand debesto.com. Nowa marka ma pomóc w zdobywaniu rynków zagranicznych.

Firma z podwrocławskiej Oleśnicy działa już na kilkunastu zagranicznych rynkach, dlatego postanowiono zmienić mocno osadzoną w polskim języku markę BestOkna.pl na debesto.com. –Nowa nazwa ma umożliwić budowanie rozpoznawalnego, prostego, pozytywnie kojarzonego brandu, łatwego fonetycznie dla mieszkańca dowolnego kraju na świecie – opowiada Wojciech Stanowski, właściciel firmy. – Zmiana podyktowana jest wyłącznie międzynarodowymi aspiracjami firmy – dodaje.

Zachodnie rynki

Jakie to aspiracje? Firma w pierwszej kolejności planuje dalszy rozwój na rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Twórca debesto.com wierzy, że ewolucyjne zmiany przełożoną się na wyjście z „pułapki” niezrozumiałości brandu BestOkna.pl dla obcojęzycznych kontrahentów, w których firma upatruje motor napędowy swojego rozwoju.

Nowa platforma

Zmiany dotyczą nie tylko strony wizerunkowej firmy. Wraz z nową nazwą debiutuje w internecie prawdopodobnie największa polska platforma o tematyce stolarki prowadzona w języku angielskim. Jest ona dostosowana do wygodnego przeglądania zarówno na komputerze, jak i na smartfonie. Przede wszystkim ma jednak dostarczyć klientom, firmom z branży budowlanej, bogatych, merytorycznych materiałów na temat produktów nie tylko.

 – Postawiliśmy mocno na więcej eksperckich materiałów: porównań i rankingów, które produkty warto sprzedawać z punktu widzenia właściciela firmy w branży budowlanej. Wierzę, że wiedza przekazana w formie postów na blogu i filmów sprawi, że biznesy naszych klientów będą rosły razem z nami – tłumaczy Stanowski.

Rozwijanie sprzedaży

Postrzeganie marki jako globalnej i uniwersalnej ma długoterminowo stanowić również pomost do rozwijania biznesu w znacznie szerszych obszarach sprzedaży niż wyłącznie stolarka otworowa. – Wierzymy, że za kilka lat pod naszym nowym brandem debesto.com będziemy eksportowali ofertę znacznie szerszą niż dotychczas. Będzie wyposażać kompleksowo firmy monterskie i siatkę dealerów stolarki w kilkunastu krajach UE oraz USA we wszystkie produkty potrzebne do zamykania surowych budynków, w myśl zasady “all things in one place” – podsumowuje Stanowski.

Firma, funkcjonująca dotąd jako BestOkna.pl, jest dystrybutorem stolarki otworowej z Polski, który wyspecjalizował się w sprzedaży online. Niemal wszyscy klienci są pozyskiwani za pośrednictwem internetu.

Internet jest dla nas źródłem leadów sprzedażowych. Doskonałym narzędziem do pozyskiwania kontaktów z partnerami handlowymi B2B, z całego świata. Przyszłość jest natomiast jedna – klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt, jak elektryczne samochody Tesla. Konfigurują, wyceniają i zamawiają samodzielnie online – mówił w wywiadzie na naszych łamach Wojciech Stanowski. Więcej na temat sprzedaży stolarki w internecie i nadchodzących projektach firmy można przeczytać TUTAJ.

Zobacz również

Press Glass i Rawlplug inwestują miliony za granicą

Press Glass i Rawlplug inwestują miliony za granicą

Forbes opublikował właśnie listę 25 największych polskich prywatnych inwestorów za granicą. Znalazły się na niej m.in. Press Glass i Rawlplug.

Dobroplast uruchamia kolejną linię do okien!

Dobroplast uruchamia kolejną linię do okien!

W Dobroplaście ruszyła produkcja na nowej linii okiennej, w pełni zautomatyzowanej. Jej uroczyste otwarcie i inauguracja miały miejsce 10 grudnia br. Przy tej okazji portal zambrowiacy.pl wspomniał pierwszych właścicieli, państwa Kaczyńskich.

Nowy sezon, kolejne możliwości

Nowy sezon, kolejne możliwości

Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu jest nieefektywne. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości wielokanałowego dotarcia do odbiorców.