Metamorfoza marki BestOkna.pl i międzynarodowe ambicje

Autor: PG |Data publikacji: 2019-07-18

Marka BestOkna.pl po 5 latach międzynarodowych, eksportowych doświadczeń w dostarczaniu stolarki otworowej przeobraża się w międzynarodowy brand debesto.com. Nowa marka ma pomóc w zdobywaniu rynków zagranicznych.

Firma z podwrocławskiej Oleśnicy działa już na kilkunastu zagranicznych rynkach, dlatego postanowiono zmienić mocno osadzoną w polskim języku markę BestOkna.pl na debesto.com. –Nowa nazwa ma umożliwić budowanie rozpoznawalnego, prostego, pozytywnie kojarzonego brandu, łatwego fonetycznie dla mieszkańca dowolnego kraju na świecie – opowiada Wojciech Stanowski, właściciel firmy. – Zmiana podyktowana jest wyłącznie międzynarodowymi aspiracjami firmy – dodaje.

Zachodnie rynki

Jakie to aspiracje? Firma w pierwszej kolejności planuje dalszy rozwój na rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Twórca debesto.com wierzy, że ewolucyjne zmiany przełożoną się na wyjście z „pułapki” niezrozumiałości brandu BestOkna.pl dla obcojęzycznych kontrahentów, w których firma upatruje motor napędowy swojego rozwoju.

Nowa platforma

Zmiany dotyczą nie tylko strony wizerunkowej firmy. Wraz z nową nazwą debiutuje w internecie prawdopodobnie największa polska platforma o tematyce stolarki prowadzona w języku angielskim. Jest ona dostosowana do wygodnego przeglądania zarówno na komputerze, jak i na smartfonie. Przede wszystkim ma jednak dostarczyć klientom, firmom z branży budowlanej, bogatych, merytorycznych materiałów na temat produktów nie tylko.

 – Postawiliśmy mocno na więcej eksperckich materiałów: porównań i rankingów, które produkty warto sprzedawać z punktu widzenia właściciela firmy w branży budowlanej. Wierzę, że wiedza przekazana w formie postów na blogu i filmów sprawi, że biznesy naszych klientów będą rosły razem z nami – tłumaczy Stanowski.

Rozwijanie sprzedaży

Postrzeganie marki jako globalnej i uniwersalnej ma długoterminowo stanowić również pomost do rozwijania biznesu w znacznie szerszych obszarach sprzedaży niż wyłącznie stolarka otworowa. – Wierzymy, że za kilka lat pod naszym nowym brandem debesto.com będziemy eksportowali ofertę znacznie szerszą niż dotychczas. Będzie wyposażać kompleksowo firmy monterskie i siatkę dealerów stolarki w kilkunastu krajach UE oraz USA we wszystkie produkty potrzebne do zamykania surowych budynków, w myśl zasady “all things in one place” – podsumowuje Stanowski.

Firma, funkcjonująca dotąd jako BestOkna.pl, jest dystrybutorem stolarki otworowej z Polski, który wyspecjalizował się w sprzedaży online. Niemal wszyscy klienci są pozyskiwani za pośrednictwem internetu.

Internet jest dla nas źródłem leadów sprzedażowych. Doskonałym narzędziem do pozyskiwania kontaktów z partnerami handlowymi B2B, z całego świata. Przyszłość jest natomiast jedna – klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt, jak elektryczne samochody Tesla. Konfigurują, wyceniają i zamawiają samodzielnie online – mówił w wywiadzie na naszych łamach Wojciech Stanowski. Więcej na temat sprzedaży stolarki w internecie i nadchodzących projektach firmy można przeczytać TUTAJ.

Zobacz również

NorDan Group kupił właśnie dwie firmy

NorDan Group kupił właśnie dwie firmy

NorDan na początku roku przejął dwie firmy. W styczniu kupił 70 proc. udziałów duńskiego producenta, a w lutym 100 proc. irlandzkiej spółki handlowej.

Znany niemiecki producent ogłasza upadłość

Znany niemiecki producent ogłasza upadłość

Firma Bayerwald z siedzibą w Neukirchen vorm Wald w Bawarii w dniu 17 lutego 2020 r. w sądzie rejonowym w Pasawie złożyła wniosek o upadłość. Co z ponad 400 partnerami handlowymi tego przedsiębiorstwa?

Były dyrektor Eko-Okien dyrektorem w Yawalu

Były dyrektor Eko-Okien dyrektorem w Yawalu

Potwierdziły się informacje zapowiedziane na podcaście Branżowisko, a dotyczące zmian personalnych w Yawalu. Stanowisko dyrektora handlowego objął tam pan Łukasz Kucharczyk, były menedżer Eko-Okien.