Po raz 17. podlaskie dzienniki: Kurier Poranny oraz Gazeta Współczesna opublikowały listę Podlaskiej Złotej Setki Przedsiębiorstw. Jak wyliczono, przedsiębiorstwa umieszczone na tej liście zwiększyły swoje przychody w roku 2019 łącznie o 8,2 proc., a zyski netto o 19,3 proc.
Ze względu na pandemię i jej obostrzenia, wyniki Złotej Setki i prezentacje laureatów poszczególnych kategorii ogłoszone zostały w internecie, w specjalnie przygotowanym na tę okazję filmie.

Wśród podlaskich potentatów znalazło się też 5 firm z branży stolarki. Na miejscu 26. z przychodami 333,7 mln zł znalazł się zatrudniający niemal tysiąc pracowników, zambrowski Dobroplast, natomiast na miejscu 32. jest Sonarol z Jedwabnego, który przy zatrudnieniu ponad 600 os osób uzyskał 267,2 mln zł przychodów. W drugiej połowie zestawienia, na miejscu 63. sklasyfikowano Stollar z Suwałk, który w ub. roku osiągnął 132,5 mln zł przychodów, zatrudniając do tego ponad 280 osób. Podobną liczbę pracowników miał białostocki Witraż umiejscowiony na 74. pozycji na liście z przychodami niemal 115 mln zł. Cztery pozycje dalej znalazł się łomżyński Domel z przychodami powyżej 111 mln zł i zatrudnieniem 265 pracowników.
Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw jest chyba jednym z ostatnich medialnych zestawień przedsiębiorstw z wynikami z roku 2019. Już w najbliższych wydaniach miesięcznika Forum Branżowe publikowane będą zestawienia firm naszej branży z wynikami mijającego sezonu. Zacznie się w marcu listą największych dostawców dla branży, a zakończy w czerwcu listą największych producentów wyrobów gotowych. Oczekiwane są spore zmiany w stosunku do poprzednich zestawień.
źródło i foto: Kurier Poranny
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.