Okna Debow spod Przeworska odnotowują w ostatnim czasie lekki spadek ilościowy sprzedaży okien, ale zwracają uwagę, że zmienia się struktura tej sprzedaży na rzecz okien z wyższej półki cenowej.
Po trzech kwartałach 2022 roku sprzedaż w firmie była o 20 proc. wyższa niż rok wcześniej, a już wówczas była o 38 proc. wyższa niż po trzech kwartałach 2020 roku. Tak duży wzrost był możliwy również dzięki inwestowaniu w sieć franczyzową.
Ta powstała w roku 2008 fabryka specjalizuje się w produkcji stolarki segmentu premium. Na liniach zgrzewających w technologii V-Perfect powstają m.in. okna PCW pokryte fornirem czy okna z nakładkami akustyczno-termicznymi. Obok, w dziale ślusarki aluminiowej, wytwarzane są także drzwi przesuwne MoreView czy też drzwi składane PatioFold. Planuje się również uruchomienie niebawem produkcji lameli zewnętrznych – to kolejny krok w stronę ślusarki wielkogabarytowej segmentu premium. Z taką ofertą premium firma pojedzie także na najbliższe targi budowlane do Wiednia i Brukseli.
Natomiast w kraju firma otworzyła niedawno w centrum Krakowa swoje nowe biuro handlowe, w którym zamierza zatrudnić pięciu nowych asystentów i doradców mobilnych. Mają oni być wsparciem dla salonów sprzedaży w obsłudze najbardziej wymagających klientów. Jest to szczególnie istotne dla franczyzobiorców Okna Debow, których jest już dziewięciu, a zainteresowanie tą formą współpracy stale rośnie. O tej formie współpracy pisaliśmy już wcześniej TUTAJ.
Mariusz Bułka, dyrektor ds. sprzedaży firmy Okna Debow:
Po podpisaniu umowy zapewniamy swoim franczyzobiorcom profesjonalne wdrożenie oparte o przemyślany system obsługi klientów. Zapewniamy również wszelką pomoc niezbędną do rozpoczęcia działalności gospodarczej, ale również możliwość konsultacji i wspólnego rozwiązywania problemów już w trakcie współpracy.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".