Hansen Polska zalicza sezon 2021 do bardzo udanych. W tym okresie firma odnotowała kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów i zwiększyła zatrudnienie.
Hansen Polska w poprzednim sezonie odnotował spore wzrosty. Przychody firmy przekroczyły 58 mln zł. W roku 2020 były one o ponad 20 mln niższe, a to oznacza wzrost na poziomie ok. 57 proc. Co ciekawe, niemal całość sprzedaży Hansen Polska, to sprzedaż zagraniczna. Eksport stanowi bowiem 99 proc. całej sprzedaży. Spółka produkuje przede wszystkim okna aluminiowe oraz fasady segmentowe oraz słupowo-ryglowe.
Polska spółka Grupy Hansen zwiększa też zatrudnienie. Gdy w 2020 roku zatrudnienie średnioroczne wynosiło 120 osób, tak kolejny rok przyniósł znaczny wzrost. Według danych firmy zatrudnienie średnioroczne w roku 2021 to 175 osób.
Hansen Polska to producent ślusarki aluminiowej, który jest częścią Grupy Hansen od 2006 roku. Grupa funkcjonuje w kilkunastu lokalizacjach w 6 krajach (Dania, Szwecja, Norwegia, Niemcy, Polska, Wielka Brytania). Przychody całej grupy przekraczają 100 mln euro rocznie. Hansen Polska produkuje na takich systemach jak SAPA, Aluprof, Decalu, ale ma też w swojej ofercie rozwiązania oparte na własnych systemach Hansen.
Więcej na ten temat usłyszą Państwo w 18. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki„. Miłego słuchania!
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".