OFS 2021 Online – dzień drugi. Marketing i dystrybucja

Autor: |Data publikacji:

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online przyciągnęło pierwszego dnia setki uczestników! Drugi dzień zapowiada się równie ciekawie. Zobacz, jakie tematy przygotowano na dziś.

Tematy drugiego dnia OFS 2021 Online:

Kilkunastu ekspertów z wieloletnim doświadczeniem nie tylko przedstawi bardzo ciekawe prelekcje, ale będzie też do dyspozycji uczestników podczas czatu na żywo. Będzie też możliwość umówienia spotkanie live z dowolnym uczestnikiem OFS w strefie networkingu.

Darmowa rejestracja na Ogólnopolskie Forum

Partnerem merytorycznym Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2021 Online został Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu (KOZK). Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. 

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Aluprof. Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online zostało również wsparte przez liczne grono firm, w tym m.in. Winkhaus, Fimtec Polska, Portos, Deceuninck, Selena, Technoform, Santander oraz Google.

Zobacz również

Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy

Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy

W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.

Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu kompendium, które przybliża aktualne trendy, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz parametry decydujące o jakości i funkcjonalności nowoczesnych drzwi.

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.