Firma: Velux
Stanowisko: specjalista ds. obsługi klientów biznesowych
Miejscowość: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Branża: Dostawca
Praca hybrydowa
Obowiązki:
- profesjonalna obsługa klientów biznesowych;
- realizacja procesu zamówień oraz przygotowywanie ofert handlowych;
- obsługa zapytań od klientów, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz kwestii logistycznych;
- rejestracja i prowadzenie procesów reklamacji wpływających od klientów;
- aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań budujących relacje biznesowe z klientami;
- udział w realizacji projektów usprawniających procesy wewnątrz działu;
- przygotowywanie analiz sprzedażowych, raportów, prezentacji;
- praca z systemem SAP i CRM (C4C).
- Oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta biznesowego;
- nastawienia na rozumienie potrzeb klienta oraz umiejętności aktywnego słuchania;
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- inicjatywy w działaniu (usprawnianie pracy własnej) oraz orientacji na realizację zadań;
- zdolności pracy nad kilkoma zadaniami równocześnie;
- umiejętności wnikliwej analizy danych i dokładności;
- samodzielności, systematyczności i dobrej organizacji pracy;
- znajomości obsługi pakietu MS Office (Excel, Power Point);
- znajomości systemu SAP (znajomość C4C mile widziana);
- dobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2).
Oferujemy:
- konstruktywną współpracę opartą na zaufaniu i szacunku;
- stabilne zatrudnienie w firmie obecnej ponad 30 lat na polskim rynku;
- wynagrodzenie uwzględniające system premiowy;
- Pracowniczy Program Emerytalny finansowany w całości przez pracodawcę;
- pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczanie, dofinansowanie do karty Mulitsport lub urlopu);
- atrakcyjny pakiet well-being’owy (platforma benefitowa MyBenefit, karta lunchowa, karty podarunkowe);
- prywatna opieka medyczna z telemedycyną i rehabilitacją;
- zniżka pracownicza na produkty VELUX;
- wsparcie Fundacji Pracowniczej;
- wewnętrzny program rozwojowy skierowany do wszystkich pracowników (LEVEL Up!);
- możliwość pracy zdalnej (minimum 2 dni w tygodniu praca z biura, pozostałe dni – z domu);
- elastyczne godziny pracy.