specjalista ds. obsługi klientów biznesowych

Data publikacji: 2023-12-04

Firma: Velux

Stanowisko: specjalista ds. obsługi klientów biznesowych

Miejscowość: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Branża: Dostawca

Praca hybrydowa

Obowiązki:

  • profesjonalna obsługa klientów biznesowych;
  • realizacja procesu zamówień oraz przygotowywanie ofert handlowych;
  • obsługa zapytań od klientów, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz kwestii logistycznych;
  • rejestracja i prowadzenie procesów reklamacji wpływających od klientów;
  • aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań budujących relacje biznesowe z klientami;
  • udział w realizacji projektów usprawniających procesy wewnątrz działu;
  • przygotowywanie analiz sprzedażowych, raportów, prezentacji;
  • praca z systemem SAP i CRM (C4C).
  • Oczekujemy:
  • doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta biznesowego;
  • nastawienia na rozumienie potrzeb klienta oraz umiejętności aktywnego słuchania;
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
  • inicjatywy w działaniu (usprawnianie pracy własnej) oraz orientacji na realizację zadań;
  • zdolności pracy nad kilkoma zadaniami równocześnie;
  • umiejętności wnikliwej analizy danych i dokładności;
  • samodzielności, systematyczności i dobrej organizacji pracy;
  • znajomości obsługi pakietu MS Office (Excel, Power Point);
  • znajomości systemu SAP (znajomość C4C mile widziana);
  • dobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2).

Oferujemy:

  • konstruktywną współpracę opartą na zaufaniu i szacunku;
  • stabilne zatrudnienie w firmie obecnej ponad 30 lat na polskim rynku;
  • wynagrodzenie uwzględniające system premiowy;
  • Pracowniczy Program Emerytalny finansowany w całości przez pracodawcę;
  • pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczanie, dofinansowanie do karty Mulitsport lub urlopu);
  • atrakcyjny pakiet well-being’owy (platforma benefitowa MyBenefit, karta lunchowa, karty podarunkowe);
  • prywatna opieka medyczna z telemedycyną i rehabilitacją;
  • zniżka pracownicza na produkty VELUX;
  • wsparcie Fundacji Pracowniczej;
  • wewnętrzny program rozwojowy skierowany do wszystkich pracowników (LEVEL Up!);
  • możliwość pracy zdalnej (minimum 2 dni w tygodniu praca z biura, pozostałe dni – z domu);
  • elastyczne godziny pracy.