Firma: Rawlplug
Stanowisko: specjalista ds. kadr i płac
Miejscowość: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Branża: Dostawca
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie – umowa o pracę;
- przyjazne i bezpieczne środowisko pracy;
- wymianę wiedzy i rozwój zawodowy – partnerskie podejście do współpracy i wzajemnej pomocy;
- zdobycie doświadczenia w organizacji będącej światowym liderem branży;
- prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków;
- parking samochodowy i rowerowy dla pracowników;
- wspólne uczestnictwo w akcjach sportowych (piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe), a także eventach integracyjnych.
Obowiązki:
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników spółek Grupy Rawlplug oraz zleceniobiorców;
- obsługa procesu zatrudnienia i jego przebiegu (sporządzenia umów, aneksów, wypowiedzeń itp.) osób zatrudnionych w spółkach oraz współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych (umowy o pracę, umowy o świadczenia usług, umowy zlecenia, umowy o dzieło), w tym kompletowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego SAP;
- sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych (deklaracji ZUS, podatkowych, sprawozdań statystycznych, itd.);
- terminowe naliczanie składek należnych na PPK, zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi – Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Urzędem Pracy, Inspekcją Pracy oraz udział w kontrolach przeprowadzanych przez te instytucje;
- analityka kadrowo-płacowa – przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu i kadry menedżerskiej;
- koordynowanie przygotowywania projektów regulaminów i zarządzeń dotyczących organizacji pracy w spółkach, regulaminów wynagradzania itd.
- wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT do zarządzania obsługi kadrowo-płacowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi);
- doświadczenie w pracy ze spółkami, które zatrudniają ponad 200 pracowników oraz w naliczaniu list płac z wieloma składnikami wynagrodzenia;
- co najmniej 3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej);
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, ustawy zasiłkowej, czasu pracy oraz rozporządzenia o dokumentacji pracowniczej;
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych;
- praktyczna znajomość programu SAP HR, programu Płatnik oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
- bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej, dokładność, terminowość, skrupulatność;
- otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań i usprawnień;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie).