specjalista ds. kadr i płac

Data publikacji: 2023-12-18

Firma: Rawlplug

Stanowisko: specjalista ds. kadr i płac

Miejscowość: Wrocław

Województwo: Dolnośląskie

Branża: Dostawca

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie – umowa o pracę;
  • przyjazne i bezpieczne środowisko pracy;
  • wymianę wiedzy i rozwój zawodowy – partnerskie podejście do współpracy i wzajemnej pomocy;
  • zdobycie doświadczenia w organizacji będącej światowym liderem branży;
  • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków;
  • parking samochodowy i rowerowy dla pracowników;
  • wspólne uczestnictwo w akcjach sportowych (piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe), a także eventach integracyjnych.

Obowiązki:

  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników spółek Grupy Rawlplug oraz zleceniobiorców;
  • obsługa procesu zatrudnienia i jego przebiegu (sporządzenia umów, aneksów, wypowiedzeń itp.) osób zatrudnionych w spółkach oraz współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych (umowy o pracę, umowy o świadczenia usług, umowy zlecenia, umowy o dzieło), w tym kompletowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego SAP;
  • sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych (deklaracji ZUS, podatkowych, sprawozdań statystycznych, itd.);
  • terminowe naliczanie składek należnych na PPK, zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi – Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, Urzędem Pracy, Inspekcją Pracy oraz udział w kontrolach przeprowadzanych przez te instytucje;
  • analityka kadrowo-płacowa – przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu i kadry menedżerskiej;
  • koordynowanie przygotowywania projektów regulaminów i zarządzeń dotyczących organizacji pracy w spółkach, regulaminów wynagradzania itd.
  • wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT do zarządzania obsługi kadrowo-płacowej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi);
  • doświadczenie w pracy ze spółkami, które zatrudniają ponad 200 pracowników oraz w naliczaniu list płac z wieloma składnikami wynagrodzenia;
  • co najmniej 3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej);
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, ustawy zasiłkowej, czasu pracy oraz rozporządzenia o dokumentacji pracowniczej;
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych;
  • praktyczna znajomość programu SAP HR, programu Płatnik oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej, dokładność, terminowość, skrupulatność;
  • otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań i usprawnień;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie).