Firma: SALAMANDER
Stanowisko: specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i marketingu
Miejscowość: Włocławek
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Branża: Dostawca
Obecnie do międzynarodowego Zespołu Marketingu, szukamy osoby, która pomoże nam realizować projekty usprawniające komunikację wewnętrzną i współpracę z klientami. Ważniejsza niż doświadczenie zawodowe jest dla nas Twoja postawa, otwartość i chęć współpracy. Jeśli masz na swoim koncie jakiekolwiek projekty zrealizowane samodzielnie od A do Z, dobrze czujesz się wśród ludzi i chcesz się rozwijać w obszarze komunikacji, to czytaj dalej
Co oferujemy
rozwój w międzynarodowej organizacji – od poznawania nowych kultur, przez gamę produktów i usług z branży stolarki otworowej, po realizację własnych inicjatyw i pomysłów w obszarze budowania marki pracodawcy (EB)
dynamiczną pracę, w której każdy dzień wygląda inaczej, a wykonywane zadania dają poczucie sensu, satysfakcji i realnego wpływu na organizację
przyjacielską atmosferę w zespole, w którym mówimy sobie na „Ty” i wzajemnie się wspieramy
elastyczny czas pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:30, a 9:00)
możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
dostęp do pożyczek z ZFŚS i świadczeń dla dzieci z okazji Dnia Dziecka
dofinansowanie do zajęć sportowych, prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia
program rekomendacji pracowników
wyjścia integracyjne
Zadania – czym będziesz się zajmować
dbaniem o komunikację wewnętrzną na terenie zakładu – m.in. opracowywaniem komunikatów online i offline, rozwieszaniem plakatów, kontrolą aktualności tablic informacyjnych, zbieraniem formularzy, opracowywaniem wyników i ich prezentowaniem
analizą skuteczności podejmowanych działań oraz proponowaniem ulepszeń w zakresie narzędzi i działań komunikacji wewnętrznej
koordynacją zadań zlecanych podwykonawcom (druk, tłumaczenia, tworzenie grafik, catering etc.)
dbaniem o magazyn materiałów marketingowych (zamówienia, rozdział, pakowanie i współpraca z działem logistyki)
współtworzeniem wpisów w mediach społecznościowych – opracowywaniem prostych grafik i video, opracowywaniem kalendarza wpisów, wyszukiwaniem informacji branżowych, pozyskiwaniem treści od partnerów biznesowych i pracowników, dbaniem o
angażowanie społeczności
współpracą z różnymi działami firmy z Polski, Niemiec i Hiszpanii w zakresie budowania marki pracodawcy m.in. wymiana dobrych praktyk, zdobywanie informacji zwrotnej dot. wdrażanych projektów
Wymagania – czego oczekujemy
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim lub niemieckim (min. B1) – warunek konieczny
masz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
masz min. średnie wykształcenie
cechuje Cię proaktywna postawa – samodzielnie wykonujesz zadania w oparciu o cele i priorytety odpowiednio je planując
masz łatwość w tworzeniu treści zrozumiałych dla odbiorców (ogłoszenia o pracę, ulotki, wpisy w mediach społecznościowych, komunikaty wewnętrzne etc.)
interesujesz się Employer Brandingiem i jesteś na bieżąco z tym co dzieje się w branży
masz podstawową znajomość programu graficznego Canva lub chcesz się go nauczyć
chcesz się rozwijać – opisz w CV czego się obecnie uczysz
działasz odważnie – bierzesz sprawy w swoje ręce i nawet jeśli nie masz kompletu informacji to zaczynasz prace nad danym zadaniem