pracownik biura obsługi klienta PVC – segment B2B

Data publikacji: 2023-12-06

Firma: Awilux

Stanowisko: pracownik biura obsługi klienta PVC – segment B2B

Miejscowość: Leszno

Województwo: Wielkopolskie

Branża: Producent

Zadania:

  • obsługa klientów z segmentu B2B;
  • opracowywanie ofert i zleceń;
  • wielopłaszczyznowa komunikacja z klientem (telefoniczna i mailowa);
  • udzielanie i uzyskiwanie informacji, badanie potrzeb i oczekiwań klientów;
  • zapoznanie klienta z asortymentem, doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań i systemów;
  • budowanie partnerskich i biznesowych relacji.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • przyjazny i wspierający zespół, w którym poczujesz się szanowany i lubiany;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • indywidualnie dopasowany system wynagrodzeń i premii na jasno określonych zasadach;
  • możliwość rozwoju kompetencji językowych; w tym praktycznej nauki języka biznesowego i specjalistycznego;
  • doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego oraz budowaniu efektywnej komunikacji handlowej z klientem;
  • możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy z zakresu stolarki okiennej; udział w szkoleniach produktowych oraz szkoleniach nt. strategii komunikacyjnych.

Oczekiwania:

  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne;
  • umiejętność szybkiego adaptowania się do zmian;
  • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków;
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego;
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem;
  • wysoka kultura osobista;
  • orientacja na klienta i jego potrzeby;
  • gotowość do samodoskonalenia.

Mile widziane:

  • zmysł techniczny;
  • znajomość języka angielskiego;
  • znajomość języka francuskiego.