Firma: Awilux
Stanowisko: pracownik biura obsługi klienta PVC – segment B2B
Miejscowość: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Branża: Producent
Zadania:
- obsługa klientów z segmentu B2B;
- opracowywanie ofert i zleceń;
- wielopłaszczyznowa komunikacja z klientem (telefoniczna i mailowa);
- udzielanie i uzyskiwanie informacji, badanie potrzeb i oczekiwań klientów;
- zapoznanie klienta z asortymentem, doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań i systemów;
- budowanie partnerskich i biznesowych relacji.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- przyjazny i wspierający zespół, w którym poczujesz się szanowany i lubiany;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- indywidualnie dopasowany system wynagrodzeń i premii na jasno określonych zasadach;
- możliwość rozwoju kompetencji językowych; w tym praktycznej nauki języka biznesowego i specjalistycznego;
- doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego oraz budowaniu efektywnej komunikacji handlowej z klientem;
- możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy z zakresu stolarki okiennej; udział w szkoleniach produktowych oraz szkoleniach nt. strategii komunikacyjnych.
Oczekiwania:
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne;
- umiejętność szybkiego adaptowania się do zmian;
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków;
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego;
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem;
- wysoka kultura osobista;
- orientacja na klienta i jego potrzeby;
- gotowość do samodoskonalenia.
Mile widziane:
- zmysł techniczny;
- znajomość języka angielskiego;
- znajomość języka francuskiego.