Firma: MERCOR
Stanowisko: specjalista ds. marketingu online
Miejscowość: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Branża: Producent
Zakres obowiązków:
współtworzenie strategii online marketingowej dla Grupy Mercor
 planowanie i koordynowanie strategii komunikacyjnej w Internecie
 opracowywanie harmonogramu działań e-marketingowych
 monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań
 nadzór nad materiałami wizualnymi niezbędnymi do realizacji kampanii online
 koordynowanie obszarów: SEO, SEM, PAID SOCIAL (współpraca z podwykonawcami)
 rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze digital marketingu na podstawie analizy trendów rynkowych
 wspieranie realizacji innych projektów komunikacji marketingowej
 wykonywanie audytów serwisów internetowych oraz analizy ruchu na stronach
 optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek
Jakich kompetencji u Ciebie szukamy:
znajomość marketingu internetowego (m.in. Google Analytics, SEO, SEM, PAID SOCIAL)
 bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
 poczucie estetyki materiałów graficznych
 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum 2 lata
 udokumentowana praktyka w zakresie prowadzenia kampanii digital o określonym budżecie i KPI
 zainteresowanie nowymi technologiami oraz rynkiem e-commerce
 umiejętność tworzenia i realizacji kampanii e-mail marketingowych będzie dodatkowym atutem
Co Cię czeka?
młody, dynamiczny, zgrany zespół
 wspierająca przełożona i coachingowy klimat komunikacji
 docenianie zamiast oceniania
 bogaty pakiet benefitów + umowa o pracę
 atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy – adekwatne do Twojego doświadczenia
 organizacja, z którą będziesz chciał/chciała związać się na dłużej
 biuro w dogodnej lokalizacji z dostępnym parkingiem (Gdańsk-Wrzeszcz),
 elastyczne godziny pracy,
 program pomysłów pracowniczych,
 możliwość dofinansowania szkoleń i studiów,
 samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.