Firma: Saint-Gobain
Stanowisko: koordynator ds. jakości
Miejscowość: Gliwice
Województwo: Śląskie
Branża: Dostawca
Obowiązki:
- zarządzanie procesami reklamacyjnymi klientów i dostawców,
- analiza reklamacji klientów i dostawców,
- prowadzenie i koordynacja projektów poprawy jakości,
- przygotowywanie analiz i raportów dotyczących jakości,
- identyfikacja krótkoterminowych i długoterminowych rozwiązań technicznych dla istniejących problemów jakościowych,
- proponowanie ulepszeń oraz wdrażanie innowacji w procesach kontroli jakości i produkcji, aby zapewnić pożądane parametry produktu,
- opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierających zbieranie, analizę i optymalizację danych jakościowych,
- współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów produkcyjnych i jakościowych,
- udział w zapewnieniu zgodności ze standardami systemów ISO oraz wymaganiami ochrony środowiska,
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz spotkaniach.
Wymagania:
- wykształcenie techniczne lub tytuł licencjata,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- gotowość do międzynarodowych podróży służbowych (40%),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- praktyczna znajomość metodologii i narzędzi rozwiązywania problemów,
- analityczne podejście, samodzielność i orientacja na wyniki,
- otwartość na wdrażanie zmian, rzetelność i dbałość o szczegóły,
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.