kierownik działu obsługi klienta

Data publikacji: 2023-12-07

Firma: Martom

Stanowisko: kierownik działu obsługi klienta

Miejscowość: Jasionka

Województwo: Świętokrzyskie

Branża: Producent

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji, znajomość innego dodatkowego języka obcego będzie istotnym atutem;
  • duże doświadczenie zawodowe w kontakcie z klientem B2B;
  • umiejętność zarządzania zespołem, wysoka kultura osobista i charyzma;
  • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • wysoka kultura komunikacji, znajomość standardów obsługi klienta;
  • duża odporność na stres;
  • kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
  • terminowe wykonywanie zadań, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów.

Obowiązki:

  • zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu Biura Obsługi Sprzedaży i Działu Serwisu – obecnie jest to zespół 6 osobowy;
  • obsługa klientów biznesowych polskich i zagranicznych;
  • wprowadzanie procedur oraz optymalizacja procesów;
  • monitorowanie i zarządzanie relacjami z partnerami;
  • ciągłe poszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta;
  • dbanie o dobry wizerunek firmy;
  • bezpośrednia współpraca z innymi działami – planowanie produkcji, logistyka, jakość, technologia, itp.).

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
  • praca od poniedziałku do piątku;
  • szkolenia z różnych zakresów – produktowe, handlowe, menedżerskie, itp.;
  • możliwość rozwoju i awansu – firma przez ostatnie lata rozwija się bardzo dynamicznie – w ciągu
  • ostatnich 6 lat firma zwiększyła swój obrót 5–krotnie. Tak intensywny rozwój organizacji pociąga za sobą duże możliwości rozwoju i awansu również dla poszczególnych menedżerów.