Firma: Martom
Stanowisko: kierownik działu obsługi klienta
Miejscowość: Jasionka
Województwo: Świętokrzyskie
Branża: Producent
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji, znajomość innego dodatkowego języka obcego będzie istotnym atutem;
- duże doświadczenie zawodowe w kontakcie z klientem B2B;
- umiejętność zarządzania zespołem, wysoka kultura osobista i charyzma;
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- wysoka kultura komunikacji, znajomość standardów obsługi klienta;
- duża odporność na stres;
- kreatywność i otwartość w podejściu do klienta;
- terminowe wykonywanie zadań, umiejętność pracy pod presją czasu;
- pracowitość i motywacja, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów.
Obowiązki:
- zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu Biura Obsługi Sprzedaży i Działu Serwisu – obecnie jest to zespół 6 osobowy;
- obsługa klientów biznesowych polskich i zagranicznych;
- wprowadzanie procedur oraz optymalizacja procesów;
- monitorowanie i zarządzanie relacjami z partnerami;
- ciągłe poszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta;
- dbanie o dobry wizerunek firmy;
- bezpośrednia współpraca z innymi działami – planowanie produkcji, logistyka, jakość, technologia, itp.).
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
- praca od poniedziałku do piątku;
- szkolenia z różnych zakresów – produktowe, handlowe, menedżerskie, itp.;
- możliwość rozwoju i awansu – firma przez ostatnie lata rozwija się bardzo dynamicznie – w ciągu
- ostatnich 6 lat firma zwiększyła swój obrót 5–krotnie. Tak intensywny rozwój organizacji pociąga za sobą duże możliwości rozwoju i awansu również dla poszczególnych menedżerów.