HILTI – menedżer ds. rozwoju relacji z klientami

Data publikacji: 2022-12-07

Firma: HILTI

Stanowisko: menedżer ds. rozwoju relacji z klientami

Miejscowość: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Branża: Dostawca

 

Twoje główne zadania:

Konsultacje/ doradztwo dla klientów w celu zrozumienia ich sposobu pracy i wyzwań, a także proaktywne zalecenia jak dostosować się do naszej oferty, aby zapewnić przyjęcie i skalowalność po stronie klienta;
Demonstracje aplikacji i usług (rozwiązania) Hilti osobiście i wirtualnie z klientami;
Zarządzanie portfelem klientów (nowych i istniejących), budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami w celu wsparcia w stosowaniu naszych rozwiązań;
Zarządzanie wdrożeniem rozwiązania u klienta poprzez określenie/ zarządzanie ogólnym harmonogramem projektu; przydzielanie zadań/terminów zespołowi projektowemu i tworzenie niestandardowego planu szkoleń dla klienta w zakresie rozwiązania na wszystkich poziomach organizacji;
Współpraca z zespołem w celu utrzymania i zwiększania wykorzystania rozwiązań;
Szkolenie użytkowników, aby zapewnić klientowi uzyskanie jak najwięcej korzyści z rozwiązania;
Bycie głównym kontaktem dla wprowadzenia nowych użytkowników, prowadzenie szkoleń jak również wsparcie po uruchomieniu;
Prowadzenie profesjonalnych seminariów edukacyjnych i prezentacji w celu informowania o rozwiązaniach Hilti;
Wspieranie zespołu zarządzania produktem w identyfikowaniu problemów i przekazywaniu informacji zwrotnych od klientów w celu ulepszenia produktu;

Co oferujemy?

Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem;
W programie wdrożenia poznasz też zespół, kulturę oraz nasze wartości;
Szeroki pakiet benefitów pracowniczych (tj. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport lub Artis Club, PPE, dostęp do platformy językowej e-tutor, etc.);
Rozwój zawodowy – w Hilti budujesz indywidualną ścieżkę zawodową w oparciu o swoje najmocniejsze strony i osiągnięcia;
Równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym;
Nowoczesne eco-biuro (z ulami na dachu, energooszczędne pomieszczenia – polityka zero waste :))

Oczekujemy od Ciebie:

Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane: Inżynieria, Projektowanie, Architektura lub pokrewne);
Znajomości metod, procesów i praktyk budowlanych (mile widziana);
Dobrej analizy i identyfikacji potrzeb klienta;
Umiejętności efektywnej i skutecznej komunikacji z klientami oraz osobami na różnych poziomach w organizacji;
Bardzo dobrej umiejętności prezentacji oraz zdalnej sprzedaży i demonstracji z wykorzystaniem pakietu MS Office Suite (Teams);
Znajomości języka angielskiego – dobry (będzie dodatkowym atutem);
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, prezentacji, seminariów dla klientów będzie zdecydowanym atutem;