Firma: HILTI
Stanowisko: menedżer ds. rozwoju relacji z klientami
Miejscowość: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Branża: Dostawca
Twoje główne zadania:
Konsultacje/ doradztwo dla klientów w celu zrozumienia ich sposobu pracy i wyzwań, a także proaktywne zalecenia jak dostosować się do naszej oferty, aby zapewnić przyjęcie i skalowalność po stronie klienta;
 Demonstracje aplikacji i usług (rozwiązania) Hilti osobiście i wirtualnie z klientami;
 Zarządzanie portfelem klientów (nowych i istniejących), budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami w celu wsparcia w stosowaniu naszych rozwiązań;
 Zarządzanie wdrożeniem rozwiązania u klienta poprzez określenie/ zarządzanie ogólnym harmonogramem projektu; przydzielanie zadań/terminów zespołowi projektowemu i tworzenie niestandardowego planu szkoleń dla klienta w zakresie rozwiązania na wszystkich poziomach organizacji;
 Współpraca z zespołem w celu utrzymania i zwiększania wykorzystania rozwiązań;
 Szkolenie użytkowników, aby zapewnić klientowi uzyskanie jak najwięcej korzyści z rozwiązania;
 Bycie głównym kontaktem dla wprowadzenia nowych użytkowników, prowadzenie szkoleń jak również wsparcie po uruchomieniu;
 Prowadzenie profesjonalnych seminariów edukacyjnych i prezentacji w celu informowania o rozwiązaniach Hilti;
 Wspieranie zespołu zarządzania produktem w identyfikowaniu problemów i przekazywaniu informacji zwrotnych od klientów w celu ulepszenia produktu;
Co oferujemy?
Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem;
 W programie wdrożenia poznasz też zespół, kulturę oraz nasze wartości;
 Szeroki pakiet benefitów pracowniczych (tj. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport lub Artis Club, PPE, dostęp do platformy językowej e-tutor, etc.);
 Rozwój zawodowy – w Hilti budujesz indywidualną ścieżkę zawodową w oparciu o swoje najmocniejsze strony i osiągnięcia;
 Równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym;
 Nowoczesne eco-biuro (z ulami na dachu, energooszczędne pomieszczenia – polityka zero waste :))
Oczekujemy od Ciebie:
Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane: Inżynieria, Projektowanie, Architektura lub pokrewne);
 Znajomości metod, procesów i praktyk budowlanych (mile widziana);
 Dobrej analizy i identyfikacji potrzeb klienta;
 Umiejętności efektywnej i skutecznej komunikacji z klientami oraz osobami na różnych poziomach w organizacji;
 Bardzo dobrej umiejętności prezentacji oraz zdalnej sprzedaży i demonstracji z wykorzystaniem pakietu MS Office Suite (Teams);
 Znajomości języka angielskiego – dobry (będzie dodatkowym atutem);
 Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, prezentacji, seminariów dla klientów będzie zdecydowanym atutem;