Firma: Erkado
Stanowisko: Country Manager - Czechy/Słowacja (praca mobilna)
Województwo: Praca mobilna
Branża: Producent
Jako jeden z liderów wśród producentów drzwi na polskim rynku posiadamy hale produkcyjne i magazynowe w 3 lokalizacjach, gdzie zatrudniamy ponad 1000 pracowników. Stale się rozwijamy, zwiększając liczbę produkowanych drzwi, ościeżnic i innych produktów oraz rozszerzając swoją obecność na rynkach zagranicznych – produkty ERKADO dostępne są już w prawie 50 krajach na całym świecie, bo DRZWI TO NASZ ŚWIAT.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją
- Realizacja celów sprzedażowych w danym kraju;
- Nadzór nad istniejącą siecią dystrybutorów i dealerów;
- Negocjowanie warunków handlowych z partnerami (marże, rabaty, promocje);
- Poszukiwanie i aktywne wdrażanie nowych kanałów sprzedaży (B2B, e-commerce, hurtownie budowlane, deweloperzy);
- Marketing i budowanie marki
- Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku lokalnym;
- Koordynacja udziału w targach, eventach branżowych, roadshow-ach itp.;
- Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami i tłumaczami w zakresie materiałów marketingowych (np. katalogi, strona www, blog);
- Monitorowanie działań konkurencji;
- Wsparcie klientów i partnerów
- Organizacja szkoleń produktowych i technicznych dla partnerów, sprzedawców i montażystów;
- Budowa relacji z kluczowymi klientami (np. sieci DIY, biura projektowe, deweloperzy);
- Reagowanie na potrzeby klientów, reklamacje, pytania techniczne;
- Regularne wizyty w salonach partnerskich (monitoring ekspozycji, merchandising);
- Rozwój rynku i analiza
- Analiza trendów rynkowych, preferencji konsumentów i zmian w przepisach (normy budowlane, certyfikacje);
- Raportowanie do centrali o wynikach sprzedaży, działaniach konkurencji i możliwościach ekspansji;
- Proponowanie nowych produktów lub adaptacji oferty pod lokalny rynek;
- Koordynacja operacyjna
- Współpraca z działem logistyki;
- Dbanie o zgodność materiałów z lokalnym językiem, prawem, praktykami (np. etykiety, instrukcje, umowy);
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata), najlepiej w branży stolarki otworowej;
- Znajomość lokalnego rynku drzwi i/lub wykończenia wnętrz;
- Silne umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i interpersonalne;
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (język ojczysty) oraz angielskiego lub polskiego (min. komunikatywny);
- Gotowość do podróży służbowych i pracy w terenie;
Nasza oferta:
- Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy (za sprzedaż i rozwój rynku);
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop i telefon;
- Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej firmie z polskim kapitałem;
- Szkolenia produktowe i menedżerskie;
- Praca w dynamicznej, rozwijającej się branży.
Adres e-mail do przesyłania aplikacji: cv@erkado.pl
Proszę o dodanie do cv poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).