AKANT – koordynator ds. reklamacji

Data publikacji: 2021-09-04

Firma: AKANT

Stanowisko: koordynator ds. reklamacji

Miejscowość: Koszalin

Województwo: Zachodniopomorskie

Branża: Producent

 

Opis stanowiska:

Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami.
Przyjmowanie paczek oraz zleceń od klientów, weryfikacja ilości i jakości przysłanych produktów.
Weryfikacja zasadności reklamacji.
Rozpisywanie zleceń reklamacyjnych oraz napraw pogwarancyjnych.
Pilnowanie terminów zleceń.
Zamykanie zrealizowanych zleceń w systemie.
Udzielanie klientom wszelkich informacji dotyczących zleceń serwisowych.

Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
Mile widziane doświadczenie w biurze obsługi klienta,
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu Microsoft Office,
Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
Znajomość programu ERP Comarch XL będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Stałe zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne warunki finansowe,
Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
Przyjazną atmosferę,
Dofinansowanie do grupowego ubezpieczenia pracowniczego,
Świadczenia urlopowe,
Świąteczne bonusy.