Nowy szef sprzedaży w Inoutic

Autor: |Data publikacji:

W firmie Inoutic/Deceuninck na fotelu dyrektora sprzedaży zasiadł od początku września Grzegorz Federowicz. Jest odpowiedzialny za sprzedaż w Polsce, ale także na Białorusi, Ukrainie i w państwach bałtyckich.

Nowy szef działu sprzedaży ma duże doświadczenie w branży budowlanej. Wcześniej pracował m.in. w firmie Caparol, gdzie zajmował podobne stanowisko, co obecnie w Inoutic, a także w takich firmach jak PPG czy Polifarb Cieszyn. W swojej karierze zawodowej odpowiadał również za komunikację, wdrażał do sprzedaży nowe produkty oraz budował relacje z ważnymi partnerami biznesowymi. Grzegorz Federowicz ocenił, że jednym z pierwszych wyzwań dla niego i całego zespołu handlowego będzie praca nad zwiększeniem udziału sprzedaży wszystkich linii produktowych Inoutic w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.

Inoutic, Grzegorz Federowicz
Nowy dyrektor sprzedaży w Inoutic, Grzegorz Federowcz.

Nowy dyrektor w Inoutic/Deceuninck jest absolwentem kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz ma certyfikat zarządzania projektami IPMA (International Project Management Association).

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".