Nowy szef sprzedaży w Inoutic

Autor: |Data publikacji:

W firmie Inoutic/Deceuninck na fotelu dyrektora sprzedaży zasiadł od początku września Grzegorz Federowicz. Jest odpowiedzialny za sprzedaż w Polsce, ale także na Białorusi, Ukrainie i w państwach bałtyckich.

Nowy szef działu sprzedaży ma duże doświadczenie w branży budowlanej. Wcześniej pracował m.in. w firmie Caparol, gdzie zajmował podobne stanowisko, co obecnie w Inoutic, a także w takich firmach jak PPG czy Polifarb Cieszyn. W swojej karierze zawodowej odpowiadał również za komunikację, wdrażał do sprzedaży nowe produkty oraz budował relacje z ważnymi partnerami biznesowymi. Grzegorz Federowicz ocenił, że jednym z pierwszych wyzwań dla niego i całego zespołu handlowego będzie praca nad zwiększeniem udziału sprzedaży wszystkich linii produktowych Inoutic w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.

Inoutic, Grzegorz Federowicz
Nowy dyrektor sprzedaży w Inoutic, Grzegorz Federowcz.

Nowy dyrektor w Inoutic/Deceuninck jest absolwentem kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz ma certyfikat zarządzania projektami IPMA (International Project Management Association).

Zobacz również

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.