Nowy sezon, kolejne możliwości

Autor: |Data publikacji:

Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu jest nieefektywne. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości wielokanałowego dotarcia do odbiorców.

W branży stolarki dynamika wzrostów wyhamowuje. Do poważnego spowolnienia jeszcze daleka droga, ale już można powoli przypuszczać, że wiele przedsiębiorstw będzie dmuchało na zimne i przygotowywało się do rynkowej stagnacji. Jak zatem powinny wyglądać wydatki na reklamę w czasach spowolnienia?

David Ogilvy
David Ogilvy

David Ogilvy, guru reklamy, przekonywał, że wydatki na reklamę owszem, można zmniejszać, ale w koniunkturze, i to po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na nią właśnie w trudniejszych czasach. – Marketing i innowacje przynoszą rezultaty. Cała reszta to koszty – stwierdził z kolei Peter Drucker, wybitny teoretyk zarządzania. Przedsiębiorcy powinny zatem traktować wydatki na marketing jako inwestycję, a nie koszt. Takie wydatki warto jednak planować rozsądnie.

Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu nie jest zbyt efektywne. Warto zatem poszukać partnera, który oferuje wielokanałowe dotarcie do naszej grupy docelowej. Tego typu partnerem w branży stolarki jest bez wątpienia Forum Branżowe, które dociera do odbiorców nie tylko przez wydawany od 16 lat miesięcznik, ale też prężnie działający serwis internetowy. Do tego aktywizuje kilkutysięczne grono fanów w mediach społecznościowych oraz publikuje swoje treści w mediach partnerskich o bardzo dużych zasięgach. A jakby tego było mało, oferuje również usługi w postaci realizacji wideo, organizuje znane w całej branży eventy i nie boi się realizować pionierskich projektów, takich jak pierwszy branżowy podcast w naszym kraju.

Każda firma może w prosty sposób przekonać się do korzyści idących za wielokanałowym dotarciem do odbiorców. Wystarczy skorzystać z „Pakietu Medialnego” oferowanego przez Forum Branżowe. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej SPECJALNEJ PODSTRONIE

 

Zobacz również

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.

Czytaj „Forum Branżowe” i „Forum International” – wydanie 8.2025

Czytaj „Forum Branżowe” i „Forum International” – wydanie 8.2025

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (08/2025). Gościem wydania jest Marcin Maruszczak, prezes zarządu Gebhardt Stahl Polska.

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.