Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu jest nieefektywne. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości wielokanałowego dotarcia do odbiorców.
W branży stolarki dynamika wzrostów wyhamowuje. Do poważnego spowolnienia jeszcze daleka droga, ale już można powoli przypuszczać, że wiele przedsiębiorstw będzie dmuchało na zimne i przygotowywało się do rynkowej stagnacji. Jak zatem powinny wyglądać wydatki na reklamę w czasach spowolnienia?

David Ogilvy, guru reklamy, przekonywał, że wydatki na reklamę owszem, można zmniejszać, ale w koniunkturze, i to po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na nią właśnie w trudniejszych czasach. – Marketing i innowacje przynoszą rezultaty. Cała reszta to koszty – stwierdził z kolei Peter Drucker, wybitny teoretyk zarządzania. Przedsiębiorcy powinny zatem traktować wydatki na marketing jako inwestycję, a nie koszt. Takie wydatki warto jednak planować rozsądnie.
Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu nie jest zbyt efektywne. Warto zatem poszukać partnera, który oferuje wielokanałowe dotarcie do naszej grupy docelowej. Tego typu partnerem w branży stolarki jest bez wątpienia Forum Branżowe, które dociera do odbiorców nie tylko przez wydawany od 16 lat miesięcznik, ale też prężnie działający serwis internetowy. Do tego aktywizuje kilkutysięczne grono fanów w mediach społecznościowych oraz publikuje swoje treści w mediach partnerskich o bardzo dużych zasięgach. A jakby tego było mało, oferuje również usługi w postaci realizacji wideo, organizuje znane w całej branży eventy i nie boi się realizować pionierskich projektów, takich jak pierwszy branżowy podcast w naszym kraju.
Każda firma może w prosty sposób przekonać się do korzyści idących za wielokanałowym dotarciem do odbiorców. Wystarczy skorzystać z „Pakietu Medialnego” oferowanego przez Forum Branżowe. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej SPECJALNEJ PODSTRONIE
Tagi
branżowiskocentrum analiz branżowychCentrum Informacji BranżowejDom Bezpiecznyforum branżowemedia branżoweofertareklamastolarkaZobacz również
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.
Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę
Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.