Nowy sezon, kolejne możliwości

Autor: |Data publikacji:

Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu jest nieefektywne. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości wielokanałowego dotarcia do odbiorców.

W branży stolarki dynamika wzrostów wyhamowuje. Do poważnego spowolnienia jeszcze daleka droga, ale już można powoli przypuszczać, że wiele przedsiębiorstw będzie dmuchało na zimne i przygotowywało się do rynkowej stagnacji. Jak zatem powinny wyglądać wydatki na reklamę w czasach spowolnienia?

David Ogilvy
David Ogilvy

David Ogilvy, guru reklamy, przekonywał, że wydatki na reklamę owszem, można zmniejszać, ale w koniunkturze, i to po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na nią właśnie w trudniejszych czasach. – Marketing i innowacje przynoszą rezultaty. Cała reszta to koszty – stwierdził z kolei Peter Drucker, wybitny teoretyk zarządzania. Przedsiębiorcy powinny zatem traktować wydatki na marketing jako inwestycję, a nie koszt. Takie wydatki warto jednak planować rozsądnie.

Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu nie jest zbyt efektywne. Warto zatem poszukać partnera, który oferuje wielokanałowe dotarcie do naszej grupy docelowej. Tego typu partnerem w branży stolarki jest bez wątpienia Forum Branżowe, które dociera do odbiorców nie tylko przez wydawany od 16 lat miesięcznik, ale też prężnie działający serwis internetowy. Do tego aktywizuje kilkutysięczne grono fanów w mediach społecznościowych oraz publikuje swoje treści w mediach partnerskich o bardzo dużych zasięgach. A jakby tego było mało, oferuje również usługi w postaci realizacji wideo, organizuje znane w całej branży eventy i nie boi się realizować pionierskich projektów, takich jak pierwszy branżowy podcast w naszym kraju.

Każda firma może w prosty sposób przekonać się do korzyści idących za wielokanałowym dotarciem do odbiorców. Wystarczy skorzystać z „Pakietu Medialnego” oferowanego przez Forum Branżowe. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na naszej SPECJALNEJ PODSTRONIE

 

Zobacz również

BAU 2025 – największe wydarzenie branży budowlanej (galeria)

BAU 2025 – największe wydarzenie branży budowlanej (galeria)

W Monachium od wczoraj trwa największe wydarzenie branży budowlanej. Targi BAU 2025 zgromadziły licznych wystawców. Coraz więcej jest też zwiedzających. Na miejscu jest też redakcja „Forum Branżowego”. I tak jak obiecaliśmy relacjonujemy to wydarzenie.

Targi BAU 2025 rozpoczęte

Targi BAU 2025 rozpoczęte

Rozpoczęło się największe targowe wydarzenie tego roku - BAU 2025 w Monachium. W Niemczech nie mogło zabraknąć naszej redakcji, która relacjonuje to wydarzenie.

Forum Branżowe 01.2025 – czytaj w wersji online

Forum Branżowe 01.2025 – czytaj w wersji online

Jest już dostępne styczniowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Marek Klimek założyciel i prezes firmy Prez-Met. Jest to jedno...