Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.
Jacek Michalak ukończył Uniwersytet Łódzki na wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym (kierunek: Finanse i Bankowość). Przez ostatnich siedem lat był członkiem zarządu spółki ZT „Kruszwica” SA, która jest liderem rynku tłuszczów roślinnych (osiada takie marki jak: Kujawski, Oliwier, Optima Omega 3, Oleo, Smakowita, Wawrzyniec). W firmie pełnił funkcję dyrektora finansowego. W przeszłości współpracował z takimi firmami jak: Petrolot, Carlsberg, Pepsico, czy Huhtamaki.
– Złożona struktura organizacyjna i działanie na arenie międzynarodowej to zarówno ogromna radość i zaszczyt, ale też wyzwanie. Selena z kwartału na kwartał notuje poprawę wyników finansowych – absolutnie wyjątkowy był pod tym względem pierwszy kwartał 2019 roku, z historycznym wynikiem zarówno na poziomie przychodów, jak i zysku netto – tym bardziej znaczący, że jest to okres roku tradycyjnie trudniejszy dla branży. Znam firmy o zasięgu światowym i specyfikę pracy w międzynarodowym środowisku eksponowanym na różne czynniki zewnętrzne. Jestem przekonany, że konsekwentna realizacja przyjętej przez zarząd strategii rozwoju, kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży przełożą się na dalszą poprawę efektywności grupy – powiedział Jacek Michalak.
Selena FM zajęła 247. miejsce na Liście 500 dziennika Rzeczpospolita, na której uwzględnione są największe w naszym kraju przedsiębiorstwa. Jej przychody w 2018 r. wyniosły 1,23 mld zł. Więcej na temat Listy 500 TUTAJ. Pierwszy kwartał spółka zakończyła zwiększeniem sprzedaży na większości kluczowych rynków. Zysk netto w pierwszym kwartale 2019 r. był o 10 mln zł wyższy niż w I kwartale 2018 r. Więcej na temat wyników Seleny w pierwszym kwartale w artykule: Selena zwiększa sprzedaż na kluczowych rynkach.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.