W serwisie ForumBranzowe.com pojawiły się nowe działy, które zainteresują przede wszystkim inwestorów oraz dystrybutorów. W sekcji „Poradnik” po prawej stronie menu czytelnicy znajdą inspirujące realizacje, aktualne promocje cenowe na stolarkę (i nie tylko), przeglądy na temat grup produktowych oraz porady.
Serwis ForumBranzowe.com bezustannie szuka nowych rozwiązań, by oferować czytelnikom ciekawe treści w bardzo atrakcyjnej formie. Nowa sekcja „Poradnik”, dostępna po prawej stronie menu strony, to kolejny krok w tych dążeniach. Czytelnicy znajdą w nim nowe, interesujące działy oraz odświeżoną formułę już funkcjonujących wcześniej treści.
Nowością jest dział „Aktualne promocje cenowe” w którym publikowane są aktualne, atrakcyjne oferty firm na stolarkę budowlaną, automatykę i inne produkty związane z nasza branżą. Kolejne novum to dział „ABC”, w którym publikowane są przeglądy związane z konkretną grupą produktową. Obecnie można zapoznać się z ABC Osłon oraz Katalogiem produktów bezpiecznych.

W nowej sekcji pojawił się też dział „Porady”, w którym czytelnicy otrzymują wiedzę na wiele ciekawych zagadnień. Treści te mogą być również bardzo pomocne dla m.in. dystrybutorów, którzy poszukują właściwych argumentów sprzedażowych w rozmowach z klientami.
Czwartym elementem tej układanki jest znany już wcześniej dział prezentujący ciekawe realizacje, zatytułowany „Inspiracje”.
To nie jedyne nowości w serwisie ForumBranzowe.com. W poniedziałek zadebiutował pierwszy odcinek naszego podcastu Branżowisko. Rozmawiamy w nim o branży stolarki budowlanej, analizujemy, wyciągamy wnioski i mamy nadzieję, że tworzymy nową przestrzeń do dyskusji na te tematy. To pierwszy tego typu podcast w Polsce. Kolejne odcinki podcastu będą publikowane w każdy poniedziałek.
Podcast Branżowisko jest dostępny w formie wideo na naszym redakcyjnym kanale w serwisie YouTube. Ponadto można nas słuchać w serwisie Spreaker, Spotify, a wkrótce też w iTunes i Google Podcasts. Zapraszamy do zapoznania się z Branżowiskiem.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


