Nowa inwestycja Schüco

Autor: |Data publikacji:

Schüco buduje przy swojej siedzibie w Bielefeld obiekt, który firma nazwała Centrum Powitalnym. To rodzaj showroomu, w którym goście będą mogli zapoznać się z firmą i jej produktami.

Oficjalnie budowa Centrum Powitalnego rozpoczęła się w lipcu, natomiast zakończenie inwestycji planowane jest na początek 2021 r. Budynek zastąpi istniejący obecnie showroom. Jak nazwa wskazuje, będzie to obiekt przeznaczony w dużym stopniu na spotkania z klientami czy architektami, więc zaplanowane są tu strefa gastronomiczna, sale konferencyjne itd. Najwięcej uwagi oczywiście poświęcono części, w której prezentowane będą różne rozwiązania producenta systemów okienno-drzwiowych. Goście będą mogli również prześledzić cała linię produkcyjną. Obiekt ma mieć charakter międzynarodowy, będzie też zatem przeznaczony dla polskich klientów.

Projekt Centrum Powitalnego. Fot: one fine day/ Studio Dragusha.

Nowy obiekt będzie miał powierzchnię 3466 m2, a jego maksymalna wysokość wyniesie 11,05 m. Budynek jest tak budowany, by miejsce to mogło odwiedzić do 15 tys. gości rocznie. Schüco obchodzić będzie w 2021 r. jubileusz 70-lecia działalności, otwarcie Centrum Powitalnego stanowić więc będzie element obchodów rocznicy.

Inwestycja w showroomy staje się coraz popularniejsza wśród dostawców komponentów do produkcji stolarki. W ostatnich miesiącach ogłosiły otwarcie takiego miejsca w Polsce m.in. ICA Polska i Hydro. Firma ICA w Piotrkowie Trybunalskim wybudowała nowe Laboratorium Aplikacyjne wraz z showroomem, gdzie prezentuje swoje najnowsze rozwiązania. Otwarcie tych obiektów nastąpiło pod koniec czerwca.

Nowy show room Hydro w Trzciance.

Hydro także otworzyło swój showroom, który firma wybudowała w swojej siedzibie w Trzciance. Jest to miejsce przygotowane do prezentacji oferty dla klientów firmy. Zainstalowane jest tu stanowisko demonstracyjne, które pozwala poznać zastosowanie aluminium w różnych dziedzinach, m.in. pokazane są rozwiązania aluminiowe dla wysokich budynków. W showroomie obecni są specjaliści Hydro, z którymi goście mogą się konsultować czy zadawać pytania.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.