Nitus w minionym roku zakończył dwie duże inwestycje. Dzięki nim firma zwiększy swoje możliwości produkcyjne w segmencie bram i stolarki aluminiowej.
Nitus oddał do użytku w 2020 r. dwie nowe hale produkcyjne. Decyzja o budowie hal zapadła w 2017. Pierwsza z nich, wraz z biurową powstała w Jurkowie, gdzie ulokowana jest siedziba firmy. Nowy obiekt fabryczny przeznaczony jest do produkcji bram segmentowych. Natomiast w 2019 r. firma kupiła działkę w Tymowej z przeznaczeniem na inwestycję w kolejną halę. W nowym obiekcie produkowane mają być wyroby z grupy stolarki aluminiowej, a wiec okna, drzwi, fasady, ogrody zimowe i stolarka ppoz.

Wraz z rozbudową, przedsiębiorstwo zwiększy swoje moce produkcyjne, a także zatrudnieni zostaną nowi pracownicy. Firma planuje także rozszerzyć sprzedaż na rynkach zagranicznych, przede wszystkim francuskim i niemieckim. Producent obecnie prężnie działa w Norwegii i na Słowacji, rozwijając sieć partnerów handlowych. Nitus pod koniec 2020 r. zmienił również swoją stronę internetową. To przede wszystkim nowa szata graficzna, ale odwiedzający witrynę goście znajdą tu informacje o firmie, produktach, mapę dilerów, którzy oferują produkty Nitusa. Dla klientów przygotowany jest także formularz wyceny.
Paweł Orzeł, dyrektor handlowy Nitus: Dla każdego przedsiębiorstwa rozwój jest podstawą funkcjonowania. Mówiąc o rozwoju mamy na myśli określone cele oraz sposoby, a także narzędzia do ich realizacji, którymi dysponujemy i „których nie zawahamy się użyć”. Planujemy, że Nitus w ciągu najbliższych kilku lat zbuduje oraz następnie ugruntuje swoją pozycję w pierwszej piątce najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie stolarki otworowej. Jesteśmy zmotywowani, aby konsekwentnie realizować nasze cele.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


