Nice otwiera smart showroom w Katowicach

Autor: |Data publikacji:

13 lutego w Katowicach firma Nice otworzyła Nice Experience Center, czyli nowy showroom prezentujący rozwiązania Nice Smart Home. Wśród gości znalazła się redakcja „Forum Branżowego”.

nice showroom katowice 2

We wtorek 13 lutego na ulicę Chorzowską w Katowicach zostali zaproszeni goście na otwarcie Nice Experience Center. Partnerami nowego showroomu jest firma Anwis, producent osłon okiennych oraz komponentów do ich produkcji, oraz Lena Lighting,  wytwórca systemów oświetleniowych do wnętrz oraz na zewnątrz.

Przybyłych powitali Adam Krużynski, dyrektor zarządzający Nice Polska, oraz Wojciech Jankowski, szef marketingowego wsparcia sprzedaży firmy. Ze strony partnerów wzięli udział Marcin Rosati, prezes zarządu i dyrektor generalny Anwisu, oraz Maciej Lewandowski, kierownik ds. wdrożeń projektowych w Lena Ligting.

nice showroom katowice

Showroom o powierzchni około 140 m2 został stworzony z myślą o klientach. Nice Experience Center i prezentuje możliwości rozwiązań Nice Home Management Solutions, które są przeznaczone do zarządzania różnymi obszarami domu. W salonie są pokazane:  automatyka wjazdowa i brama garażowa, system alarmowy, wideodomofony, automatyka osłon typu screen (silniki elero). Można też poznać pełne portfolio Nice Smart Home oraz możliwości integracji systemu z multimediami, kamerami i monitoringiem Nice, żaluzji i osłon Anwisu, designerskimi lampami firmy Lena Lighting. Placówka jest miejscem do prezentacji Yubii Home Pro: zaawansowanej centrali umożliwiającej inteligentne i zintegrowane zarządzanie urządzeniami smart, nawet zdalnie.

W Nice Experience Center firma planuje organizować szkolenia i prezentacje dla profesjonalistów: integratorów, instalatorów, architektów.

nice showroom katowice 1

Adam Krużynski, dyrektor zarządzający Nice Polska powiedział:

Katowice to miejsce dla nas szczególne, gdyż od wielu lat prowadzimy tu działania biznesowe. Mamy tutaj bardzo wielu klientów, dlatego wydawało nam się naturalne, że pierwsze miejsce, które zbudujemy będzie zlokalizowane właśnie tutaj. Katowice to także dobry wybór pod względem komunikacji czy logistyki. W showroomie znajdzie się kilkaset różnych urządzeń i rozwiązań, dzięki którym pokażemy, w jaki dom dzisiaj może żyć razem z nami. Chcemy, oprócz prezentacji samego systemu, prowadzić też szkolenia oraz zwiększyć ilość partnerów biznesowych zaangażowanych w wykorzystanie tego showroomu.

Zapytany zaś o dalsze plany rozwoju dodał:

Showroom w Katowicach ma być tylko początkiem. Prowadzimy działalność w Pruszkowie i w okolicach Poznania w Wysogotowie. Tam też planujemy zlokalizować kolejne dwie tego typu przedsięwzięcia. Chcemy również zwiększyć ilość firm, z którymi współpracujemy, ponieważ system jest otwarty. Daje możliwość połączenia wielu komplementarnych rozwiązań.

Organizatorzy przygotowali też niespodziankę dla gości.  Były to pyzy, specjał kuchni śląskiej przygotowany przez Witolda Mondrego, najlepszego kucharza ósmej edycji programu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".