Nexbau zwiększa produkcję ślusarki

Autor: |Data publikacji:

Nexbau w pierwszym półroczu powiększył swoje moce produkcyjne. Firma otworzyła nową halę do produkcji ślusarki aluminiowej.

Nexbau w zeszłym roku zdecydował się na inwestycję w produkcję ślusarki aluminiowej. Pierwsza łopata pod budowę nowej hali została wbita w marcu 2020 r. Mimo wybuchu pandemii przedsiębiorstwo kontynuowało prace budowlane. Produkcja w nowej hali o powierzchni 2 tys. mkw. rozpoczęła się w pierwszym półroczu tego roku. Wytwarzane są tu okna, drzwi i fasady aluminiowe. Producent stolarki z Wolsztyna planuje po inwestycjach w moce produkcyjne zwiększyć dziesięciokrotnie wytwarzanie wyrobów z aluminium w porównaniu ze stanem sprzed budowy hali.

Otwarcie nowej hali oznaczało także przeorganizowanie produkcji na dotychczasowej powierzchni. Przede wszystkim zwiększyła się część magazynowa. To pozwoliło firmie na powiększenie stanu zapasów komponentów do produkcji. W porównaniu z zeszłym rokiem firma obecnie dysponuje trzy razy większym stanem magazynowym. Dzięki temu w tym roku udało się uniknąć przerw i przestojów w produkcji spowodowanych brakiem surowców.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".