NASI grają z WOŚP dla zdrowia dzieciaków

Red.: |Data publikacji:

Przedsiębiorstwa branży stolarki i ich pracownicy ochoczo włączają się w tegoroczny 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, prowadzony pod hasłem „Wiatr w żagle”. Zbiórka funduszy odbywa się w całym kraju.

Z informacji, które już do nas dotarły wiemy, że do zbiórki w Koszalinie (finał w Filharmonii Kaszubskiej) dołączą pracownicy firmy Wikęd. W Rzgowie aktywny będzie Gealan, który przekazał upominki firmowe na rzecz loterii fantowej, która odbędzie się w miejscowym Ośrodku Sportu i Turystyki. W Gubinie sponsorem miejscowego Finału jest Firma ZED – dystrybutor stolarki, a w Częstochowie Klimas Wkręt-Met licytować będzie w gronie Najbardziej Hojnych Darczyńców – Złote Serduszko WOŚP. Wiśniowski wystawił na aukcji koszulkę reprezentacji Polski z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego (cena przed niedzielą: 400 zł). Winkhaus natomiast na cel ratowania zdrowia i życia dzieci przekazał zestaw aktywacyjny blueCompact, który jeszcze przed finałem licytowano na niemal 1000 zł.

O aktywności innych naszych firm w tej ogólnopolskiej akcji charytatywnej poinformujemy po Wielkim Finale, który nastąpi, przypomnijmy, już w najbliższą niedzielę. Czekamy na Wasze relacje!

Fundusze z tegorocznej zbiórki WOŚP przeznaczone zostaną na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Fundacja skupiać się będzie przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak chirurgia ogólna, kardiochirurgia czy neurochirurgia. Cel Finału obejmuje także zakup wyposażenia dla oddziałów intensywnej terapii pooperacyjnej. W ich przypadku planowane są zakupy inkubatorów, monitorów, respiratorów, a także strzykawek automatycznych i objętościowych. Ponadto, zarówno dla sal operacyjnych jak i oddziałów pooperacyjnych, niezbędne będą zakupy ultrasonografów i echokardiografów.

Zobacz również

Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością

Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością

MFO, producent wzmocnień stalowych, odnotował w I półroczu br. wyraźny wzrost przychodów. Zmniejszył się natomiast wypracowany zysk netto.

Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn

Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn

Vivento zbudował nowa halę produkcyjną, Firma planuje także kolejna inwestycję i chce zbudować magazyn wyrobów gotowych.

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.

1