Dla 2/3 Polaków marka ma znaczenie przy wyborze stolarki – wynika z najnowszego badania Centrum Analiz Branżowych. Przeanalizowano również, które marki są w naszym kraju najbardziej rozpoznawalne.
Najnowsze badanie marek stolarki przynosi nam szereg bardzo ciekawych informacji o wyborach polskich klientów. Okazuje się, że dla 31 proc. respondentów marka ma bardzo duże znaczenie przy wyborze okien elewacyjnych i dachowych oraz drzwi wejściowych (w skali od 1 do 10 taki procent respondentów wskazał na 9-10 pkt.). Dla kolejnych 33 proc. marka również jest dość istotna przy wyborze produktów (7-8 pkt.). Dla pozostałym 36 proc. ta kwestia nie ma większego znaczenia (1-6 pkt.).
Jakie marki są w Polsce najbardziej rozpoznawalne? Procentowa znajomość poszczególnych marek (świadomość wspomagana) prezentuje się następująco:
Z badania dowiadujemy się również, jak wygląda rozpoznawalność marek ze względu na płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania. Centrum Analiz Branżowych sprawdziło również za pomocą wskaźnika NPS (Net Promoter Score), jak bardzo prawdopodobne jest, czy klienci polecą daną markę swoim znajomym. Okazuje się, że w przypadku poszczególnych kategorii produktowych, jak i poszczególnych marek są znaczne różnice.
Więcej na ten temat usłyszą Państwo w 18. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”, który swoją premierę 9 marca, czyli tradycyjnie już w drugą środę miesiąca. Miłego słuchania!
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.