Dla 2/3 Polaków marka ma znaczenie przy wyborze stolarki – wynika z najnowszego badania Centrum Analiz Branżowych. Przeanalizowano również, które marki są w naszym kraju najbardziej rozpoznawalne.
Najnowsze badanie marek stolarki przynosi nam szereg bardzo ciekawych informacji o wyborach polskich klientów. Okazuje się, że dla 31 proc. respondentów marka ma bardzo duże znaczenie przy wyborze okien elewacyjnych i dachowych oraz drzwi wejściowych (w skali od 1 do 10 taki procent respondentów wskazał na 9-10 pkt.). Dla kolejnych 33 proc. marka również jest dość istotna przy wyborze produktów (7-8 pkt.). Dla pozostałym 36 proc. ta kwestia nie ma większego znaczenia (1-6 pkt.).
Jakie marki są w Polsce najbardziej rozpoznawalne? Procentowa znajomość poszczególnych marek (świadomość wspomagana) prezentuje się następująco:
Z badania dowiadujemy się również, jak wygląda rozpoznawalność marek ze względu na płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania. Centrum Analiz Branżowych sprawdziło również za pomocą wskaźnika NPS (Net Promoter Score), jak bardzo prawdopodobne jest, czy klienci polecą daną markę swoim znajomym. Okazuje się, że w przypadku poszczególnych kategorii produktowych, jak i poszczególnych marek są znaczne różnice.
Więcej na ten temat usłyszą Państwo w 18. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”, który swoją premierę 9 marca, czyli tradycyjnie już w drugą środę miesiąca. Miłego słuchania!
Zobacz również
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.