Najaktywniejsze fanpage’e marek okiennych w grudniu

Red.: |Data publikacji:

Producenci okien na wiele sposobów zabiegają o uwagę internautów, a jednym z pól aktywności są firmowe fanpage’e na Facebooku. Instytut IBIMS przeanalizował aktywność firm w tym medium w grudniu, a na podium odnotował trzy z nich: Eko-Okna, Drutex oraz Krispol.

Podium grudniowego rankingu producentów okien na Facebooku otworzyła strona marki Eko-Okna S.A. Ten fanpage, z wynikiem 4,4 tys. interakcji, został liderem zestawienia. Na drugim miejscu uplasował się profil marki DRUTEX S.A. (4 tys. interakcji). Za nią, z wynikiem 2,9 tys. interakcji, znalazł się profil firmy KRISPOL.

Największą aktywnością własną wykazywały się profile firm: Eko-Okna S.A. (29 postów), VEKA Polska (21 wpisów), OKNOPLAST  (20 publikacji) oraz DRUTEX S.A. (17 postów). Największą liczbę polubień uzyskała jednak strona Eko-Okna S.A. (2,3 tys.). Ten fanpage zebrał również najwięcej komentarzy (1,3 tys.) oraz udostępnień (323). W grudniu najprężniej rozwijał się profil marki FAKRO. Na tym fanpage’u w ciągu miesiąca przybyło 1 tys. nowych fanów. To naprawdę imponująca liczba, biorąc pod uwagę wyniki pozostałych stron producentów okien. W badanym okresie dużo nowych obserwatorów udało się zgromadzić także marce OknoPlus (+605 fanów) oraz marce KRISPOL (+432 nowych obserwujących).

Ranking IBIMS obejmuje jedynie najpopularniejsze profile, ale liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium można zgłosić się do: kontakt@ibims.pl.

Zobacz również

Unia oczekuje rocznych sprawozdań

Unia oczekuje rocznych sprawozdań

Jak wskazują analitycy, 63 proc. największych firm w kraju przygotowuje raport dotyczący tematyki ESG, a 17 proc. poświęca temu miejsce w sprawozdaniach rocznych.

Aliplast buduje ogromną farmę PV

Aliplast buduje ogromną farmę PV

Alipast na dachu swoich zakładów w Lublinie buduje instalację fotowoltaiczną, będzie to jedna z większych w Polsce.

Pomimo wojny rynek ukraiński odbudowuje się

Pomimo wojny rynek ukraiński odbudowuje się

Firmy prowadzące działalność w Ukrainie notują wzrost popytu. Polskie firmy planują także tam inwestycje.

1