Wiosenna edycja targów PSB to rodzaj barometru nastrojów w branży budowlanej. Tym razem dane wskazują na pojawienie się optymizmu.
Targi PSB, ich 22 edycja, odbyły się w ostatnich dwóch dniach lutego w Centrum Targowym w Kielcach. To wydarzenie przeznaczone jest dla dostawców materiałów budowlanych i przedstawicieli sklepów w Grupie PSB. W tegorocznej, wiosennej edycji targów pojawiło się 370 partnerów PSB i 305 wystawców, czyli dostawców materiałów budowlanych. Według danych zebranych przez PSB do rozmów kontraktowych zasiadło 4,3 tys. osób, które zawarły 16 tys. kontraktów. Z kolei wartość kontraktów wyniosła ok. 430 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do roku 2023.
Dane te wskazują, że średnio każdy wystawca zebrał zamówienia o wartości 1,4 mln zł. Z kolei średnio licząc każdy z przedstawicieli sklepu budowlanego złożył zamówienia o wartości 1,2 mln zł. Według PSB te wyniki wskazują, że w branży powiało optymizmem i sprzedawcy spodziewają się wzrostu popytu w najbliższych miesiącach na materiały budowlane.
Zobacz również
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
OFS 2025 – fotorelacja
Ponad 290 menadżerów z branży stolarki przez dwa dni uczestniczyło w Ogólnopolskim Forum Stolarki. Prezentujemy fotorelację z OFS 2025.
Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi
Gerda ma nowego dyrektora zarządzającego, a z Grupy Petecki i z Pagenu po wielu latach latach pracy odeszło dwóch specjalistów.