Wiosenna edycja targów PSB to rodzaj barometru nastrojów w branży budowlanej. Tym razem dane wskazują na pojawienie się optymizmu.
Targi PSB, ich 22 edycja, odbyły się w ostatnich dwóch dniach lutego w Centrum Targowym w Kielcach. To wydarzenie przeznaczone jest dla dostawców materiałów budowlanych i przedstawicieli sklepów w Grupie PSB. W tegorocznej, wiosennej edycji targów pojawiło się 370 partnerów PSB i 305 wystawców, czyli dostawców materiałów budowlanych. Według danych zebranych przez PSB do rozmów kontraktowych zasiadło 4,3 tys. osób, które zawarły 16 tys. kontraktów. Z kolei wartość kontraktów wyniosła ok. 430 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do roku 2023.
Dane te wskazują, że średnio każdy wystawca zebrał zamówienia o wartości 1,4 mln zł. Z kolei średnio licząc każdy z przedstawicieli sklepu budowlanego złożył zamówienia o wartości 1,2 mln zł. Według PSB te wyniki wskazują, że w branży powiało optymizmem i sprzedawcy spodziewają się wzrostu popytu w najbliższych miesiącach na materiały budowlane.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".