MS Więcej niż OKNA: nowa nazwa, hala i siedziba

Autor: |Data publikacji:

MS ze Słupska pod koniec zeszłego roku przeobraziła się pod wieloma względami. Firma zmieniła halę produkcyjną, przeprowadziła się do nowej siedziby, a także ma nowy logotyp i nazwę.

Producent stolarki ze Słupska jeszcze do 13 grudnia nosił nazwę M&S Pomorska Fabryka Okien sp. z o.o. Od połowy grudnia firma zmieniła nazwę na MS więcej niż Okna sp. s o.o. Także zmienił się logotyp firmy oraz cala identyfikacja wizualna. Jeśli chodzi o dane takie jak KRS czy NIP to pozostały one bez zmian.

Nowy logotyp MS więcej niż OKNA

Firma ma także nowy adres prowadzenia działalności. Jest to obecnie ul. Portowa. Do nowej siedziby pracownicy przeprowadzili się w grudniu. Znajduje się tu m.in. centrum ekspozycyjno-szkoleniowe, w którym oprócz prezentowania produktów firmy, prowadzone będą szkolenia i warsztaty.

W nowej hali odbywa się już produkcja.

Pod koniec 2018 roku firma produkowała już w nowej hali produkcyjnej o powierzchni 10 tys. m2. Przeprowadzka była skomplikowanym działaniem logistycznym. W nowej hali działa m.in. nowe centrum tnące oraz pracują roboty zgrzewające.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".