ML System podsumował miniony rok. Przychody ze sprzedaży wyniosły 93,3 mln zł w porównaniu do 123,2 mln w roku 2018.
ML System w minionym roku osiągnął przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 93 mln zł. To mniej, niż w 2018 r., jednak w omawianym okresie firma ma na koncie wiele sukcesów. Spółce udało się pozyskać największy w swojej historii kontrakt. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie zdecydowało się na zakup instalacji fotowoltaicznych – wartość zamówienia to 40 mln zł. Poza tym ML System rozpoczął realizacje pierwszych zamówień z rynku skandynawskiego.
W minionym roku także zbudowana została hala fabryczna w ramach projektu Quantum Glass. W tym budynku zostały zamontowane szyby z powłoką kwantową, które powstały jeszcze w warunkach laboratoryjnych. Nowe produkty znajdują się w części biurowej budynku. W minionym roku powstał dział do obsługi klientów detalicznych. Program „Mój Prąd” przyczynił się do zainteresowania klientów indywidualnych rozwiązaniami fotowoltaicznymi przeznaczonymi do domów jednorodzinnych.

Dział badań i rozwoju może pochwalić się wieloma osiągnięciami. Firma ma obecnie 18 zgłoszeń patentowych, w tym 11 jest już przyznanych, a 7 czeka na decyzję Urzędu Patentowego. Pracownicy ML System przygotowali także nowy produkt – pasywne i aktywne szklane przegrody zabijające wirusy. Jest to rozwiązanie opracowane w związku z panującą chorobą Covid-19.
Zarząd ML System nie zauważył do początków maja 2020 r. znaczącego wpływu pandemii na sprzedaż lub łańcuch dostaw. Jednak firma przyznaje, że trudno przewidzieć, jakie konsekwencje obecnej sytuacji będą w przyszłości. ML System realizuje strategię dywersyfikacji, co jest szczególnie ważne w obecnym 2020 roku, który według prezesa firmy, Dawida Cyconia, będzie wymagający.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


