Mirola aż o 1/3 lepiej niż rok temu!

Red.: MR |Data publikacji: 2020-08-02

Mirola podsumowała pierwszą część sezonu pod kątem sprzedaży. Firma ocenia, że miniony okres to wzrost na poziomie 30 proc.

Pierwsze półrocze, mimo obostrzeń związanych w pandemią koronawirusa, było dla Miroli bardzo dobre pod kątem sprzedaży. Firma podsumowała, że jeśli chodzi o styczeń, luty i marzec, to wzrost w porównaniu do roku 2019 był znakomity, bo na poziomie 40 proc. Co ciekawe, jedynie w kwietniu firma miała nieco gorsze wyniki niż w roku poprzednim, ale już w maju dane handlowe były na plusie. Z pewnością do rekordowych w historii firmy pod kątem sprzedaży będzie zaliczał się także lipiec. Obecnie, jeśli chodzi o miniony okres, to wzrost był na poziomie 30 proc.

Dobre wyniki to według firmy efekt wielu wcześniejszych działań i  inwestycji w rozwój sprzedaży. Mirola ma w ofercie produkty osłonowe – przede wszystkim rolety zewnętrzne i bramy. Swoje wyroby sprzedaje poprzez partnerów handlowych w Polsce, ale i do producentów okien, którzy często eksportują je wraz ze swoimi produktami.

Obecnie, szczególnie wobec plagi komarów, dużą popularnością cieszą się moskitiery. Natomiast w Miroli jest to wyrób, którego sprzedaż od dwóch lat odbywa się także poza letnimi miesiącami, na przykład w styczniu. Firma stara się zintegrować moskitiery z innymi osłonami, a dzięki temu ten produkt udaje się sprzedawać także poza sezonem. Zauważa się tu, że coraz większą popularnością cieszą się moskitiery przeznaczone do drzwi tarasowych, np. HS-ów, także tych narożnych.

Konsekwentna rozbudowa kanałów sprzedaży i poszerzanie oferty produktowej sprzyjają rozwojowi firmy z Orzesza. To między innymi z tego względu Mirola ma w planach budowę swojej nowej siedziby.

Zobacz również

Niewymuszony optymizm producentów okien

Niewymuszony optymizm producentów okien

Są firmy, które nie tylko nie narzekają, ale wręcz z wielkim optymizmem inwestują w nowe maszyny i linie produkcyjne. Tylko w ciągu ostatniego miesiąca dotarło do nas kilkanaście takich informacji. Przedstawiamy niektóre z nich.

Najlepsze wpisy z Pressroomu

Najlepsze wpisy z Pressroomu

Przedstawiamy subiektywną listę najciekawszych wieści z firm, które opublikowaliśmy w ostatnim czasie. Jednocześnie zapraszamy do lektury całego działu Pressroom, w którym można odkryć jeszcze więcej ciekawych treści.

Jak klienci indywidualni w Polsce kupują okna?

Jak klienci indywidualni w Polsce kupują okna?

Centrum Analiz Branżowych przygotowało nowy raport, który sprawdza, jak Polacy kupują okna. Analizie poddano ścieżki zakupowe inwestorów indywidualnych, od pojawienia się potrzeby, aż po wrażenia po zakupie.

1