MFO podało wstępne wyniki handlowe za 2019 r. Przychody z działalności operacyjnej wyniosły 438,8 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 10 mln w stosunku do roku 2018.
Producent wzmocnień do stolarki podał właśnie, że według wstępnych wyliczeń przychody z działalności wyniosły 438,86 mln zł i jest to wzrost o 10,16 mln zł. Jednak jeśli chodzi o zysk z działalności operacyjnej, to wyniósł on 33,92 mln zł i jest on niższy o 953 tys. zł. Z kolei zysk netto w 2019 r. to kwota 25,41 mln zł, co oznacza również spadek, w tym wypadku o 2,49 mln zł w stosunku do roku poprzedniego.

Pełny raport z ostatecznymi danymi firma zaprezentuje już niedługo, bo 2 kwietnia. Natomiast pojawia się pytanie, jak obecnie wygląda sytuacja w firmie? Okazuje się, że MFO produkuje bez zmian, co więcej, dostawca wzmocnień przyznał, że nie zanotował spadku zamówień. To się jednak może zmienić. Podobnie jak niemal wszystkie firmy obecnie, także MFO ocenia, że sytuacja ekonomiczna jest trudna do przewidzenia. Obecnie część pracowników pracuje zdalnie, a w zakładzie zostały jedynie te osoby, które są niezbędne do kontynuowania procesu produkcyjnego.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


