MFO z dobrymi wynikami, bez zakłóceń

Autor: |Data publikacji:

MFO podało wstępne wyniki handlowe za 2019 r. Przychody z działalności operacyjnej wyniosły 438,8 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 10 mln w stosunku do roku 2018.

Producent wzmocnień do stolarki podał właśnie, że według wstępnych wyliczeń przychody z działalności wyniosły 438,86 mln zł i jest to wzrost o 10,16 mln zł. Jednak jeśli chodzi o zysk z działalności operacyjnej, to wyniósł on 33,92 mln zł i jest on niższy o 953 tys. zł. Z kolei zysk netto w 2019 r. to kwota 25,41 mln zł, co oznacza również spadek, w tym wypadku o 2,49 mln zł w stosunku do roku poprzedniego.

Pełny raport z ostatecznymi danymi firma zaprezentuje już niedługo, bo 2 kwietnia. Natomiast pojawia się pytanie, jak obecnie wygląda sytuacja w firmie? Okazuje się, że MFO produkuje bez zmian, co więcej, dostawca wzmocnień przyznał, że nie zanotował spadku zamówień. To się jednak może zmienić. Podobnie jak niemal wszystkie firmy obecnie, także MFO ocenia, że sytuacja ekonomiczna jest trudna do przewidzenia. Obecnie część pracowników pracuje zdalnie, a w zakładzie zostały jedynie te osoby, które są niezbędne do kontynuowania procesu produkcyjnego. 

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".