MFO podsumował pierwszy kwartał pod względem finansowym. Firma odnotowała znaczący spadek wartości przychodów ze sprzedaży.
MFO podliczył wyniki za pierwsze trzy miesiące. Firma osiągnęła wartość przychodów ze sprzedaży w wysokości 151,69 mln zł w porównaniu do 295,14 mln w pierwszych trzech miesiącach w 2022 r. Także znacznie niższy jest zysk z działalności operacyjnej, w tym roku od stycznia do końca marca wynosił 3,63 mln zł w porównaniu do 21,77 mln w analogicznym okresie w roku 2022. Jeśli chodzi o zysk netto, to wyniósł on 1,44 mln zł w porównaniu do 16,81 mln rok wcześniej.

Producent wzmocnień odczuwa spadek inwestycji budowlanych. Popyt na stal jest jednak niski globalnie. Już w kwietniu tego roku światowa produkcja stali spadła o 2,4 proc. do 161 mln ton. Takie dane zebrała organizacja World Steel Association. Natomiast według danych GUS-u w Polsce produkcja okien tworzywowych, do których stosowane są wzmocnienia stalowe, spadła w I kwartale o niemal 12 proc. Na ten temat więcej pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


