Metal-Plast i DekoS dołączyły do stowarzyszenia EPPA. Przedsiębiorstwa mają wesprzeć organizację w promocji recyklingu w Polsce.
Metal-Plast i DekoS, dwie czołowe firmy w naszym kraju zajmujące się recyklingiem profili z PCW, stały się członkami EPPA – europejskiego stowarzyszenia dostawców profili z PCW i produktów pokrewnych. EPPA informuje, że wejście do organizacji dwóch polskich firm recyklingowych przyczyni się do efektu synergii i wesprze inicjatywę przygotowaną przez EPPA o nazwie „Oknorec”. Jest to przedsięwzięcie, którego celem jest zachęcanie do zwiększenia recyklingu profili tworzywowych w Polsce. EPPA informuje, że nowi członkowie wnoszą swoją wiedzę i wesprą organizację w promocji recyklingu w obiegu zamkniętym w naszym kraju. Taka praktyka powinna być obecnie standardem w przedsiębiorstwach.
Do EPPA dołączyły także firmy zajmujące się produkcją PCW, to: Westlake Vinnolit, Shin-Etsu i Kem One. Alexander Franke, prezes EPPA przyznał:
Wraz z włączeniem Westlake Vinnolit, Shin-Etsu, Kem One, Metal-Plast i DekoS, EPPA robi znaczący krok w kierunku realizacji swojej wizji i misji. Razem będziemy napędzać europejski przemysł profili okiennych z PCW i produktów pokrewnych w kierunku gospodarki zrównoważonej i w obiegu zamkniętym.
Dotychczas członkami EPPA były firmy: Deceuninck, Finstral, Profine, Alphacan, Profialis, Internorm, Schüco, Salamander, Rehau, Aluplast, Veka i Gealan. Nowi członkowie dołączyli do EPPA 29 września.
Zobacz również
Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów
Marzec i kwiecień to okres, w którym polscy producenci intensywnie pracują nad swoimi showroomami. W ostatnim czasie o otwarciu nowych przestrzeni wystawowych informowali Aluprof, Budvar Centrum i Drutex.
Polskie firmy ruszyły na zakupy włoskich maszyn
Polscy producenci wyrobów z drewna, m.in. stolarki kupili w zeszłym roku maszyny włoskie o wartości ponad 107 mln euro, to wzrost o 35 proc.
Wzrost popytu na systemy bezpieczeństwa. Spółka Assa Abloy podsumowała pierwszy kwartał
Assa Abloy podliczyła pierwszy kwartał, spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 6 proc. Widzi też popyt na bezpieczne systemy wejściowe.