Mercor imponująco zamknął rok 2020

Autor: |Data publikacji:

Grupa Mercor zamyka rok 2020 ze znacznym wzrostem wartości zamówień i wita w strukturach nową spółkę.

W grudniu 2020 roku Mercor pozyskał  zamówienia o wartości sięgającej około 47,6 mln zł. Oznacza to 91 proc. wzrost w porównaniu z grudniem 2019, kiedy to kwota zleceń wyniosła 24,9 mln zł.

W całym roku 2020 wartość zdobytych przez grupę kontraktów opiewała na niemal 220 mln zł. To o ok. 25,5 mln zł więcej, niż w roku poprzednim. Jest to wzrost o 13 proc. w stosunku do 2019 r.

Krzysztof Krempeć, Prezes Zarządu Mercor S.A.:

2020 rok był trudny. Wymagał wprowadzenia z jednej strony oszczędności, a z drugiej intensyfikacji sprzedaży zagranicznej.  Strategia wyznacza nam kierunki działania na nowy rok.

Miesięczna wartość zamówień pozyskanych przez Grupę Mercor S.A.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, coraz większy wpływ na wartość zamówień ma spółka DFM Doors. Założona w 2017 roku firma zajmuje się produkcją przeciwpożarowych drzwi drewnianych i stalowych oraz drzwi stalowych bez odporności ogniowej.

O wynikach finansowych grupy w pierwszym półroczu jej roku obrotowego pisaliśmy już TUTAJ.

Nowa spółka Mercor

Grupa ogłosiła właśnie utworzenie nowej spółki – Mercor Fire Protection UK, która będzie prowadzić sprzedaż produktów grupy w Wielkiej Brytanii oraz w Irlandii. Nowa spółka ma umacniać pozycję polskiej marki na rynku brytyjskim i umożliwiać pełną obsługę tamtejszych klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, grupa posiada już klientów na tamtejszych rynkach, a do ciekawszych realizacji Mercor w Wielkiej Brytanii zaliczyć można m.in. prace wykonane na Stadionie Olimpijskim w Londynie.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.