Grupa Mercor zamyka rok 2020 ze znacznym wzrostem wartości zamówień i wita w strukturach nową spółkę.
W grudniu 2020 roku Mercor pozyskał zamówienia o wartości sięgającej około 47,6 mln zł. Oznacza to 91 proc. wzrost w porównaniu z grudniem 2019, kiedy to kwota zleceń wyniosła 24,9 mln zł.
W całym roku 2020 wartość zdobytych przez grupę kontraktów opiewała na niemal 220 mln zł. To o ok. 25,5 mln zł więcej, niż w roku poprzednim. Jest to wzrost o 13 proc. w stosunku do 2019 r.
Krzysztof Krempeć, Prezes Zarządu Mercor S.A.:
2020 rok był trudny. Wymagał wprowadzenia z jednej strony oszczędności, a z drugiej intensyfikacji sprzedaży zagranicznej. Strategia wyznacza nam kierunki działania na nowy rok.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, coraz większy wpływ na wartość zamówień ma spółka DFM Doors. Założona w 2017 roku firma zajmuje się produkcją przeciwpożarowych drzwi drewnianych i stalowych oraz drzwi stalowych bez odporności ogniowej.
O wynikach finansowych grupy w pierwszym półroczu jej roku obrotowego pisaliśmy już TUTAJ.
Nowa spółka Mercor
Grupa ogłosiła właśnie utworzenie nowej spółki – Mercor Fire Protection UK, która będzie prowadzić sprzedaż produktów grupy w Wielkiej Brytanii oraz w Irlandii. Nowa spółka ma umacniać pozycję polskiej marki na rynku brytyjskim i umożliwiać pełną obsługę tamtejszych klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, grupa posiada już klientów na tamtejszych rynkach, a do ciekawszych realizacji Mercor w Wielkiej Brytanii zaliczyć można m.in. prace wykonane na Stadionie Olimpijskim w Londynie.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.