Grupa Mercor zamyka rok 2020 ze znacznym wzrostem wartości zamówień i wita w strukturach nową spółkę.
W grudniu 2020 roku Mercor pozyskał zamówienia o wartości sięgającej około 47,6 mln zł. Oznacza to 91 proc. wzrost w porównaniu z grudniem 2019, kiedy to kwota zleceń wyniosła 24,9 mln zł.
W całym roku 2020 wartość zdobytych przez grupę kontraktów opiewała na niemal 220 mln zł. To o ok. 25,5 mln zł więcej, niż w roku poprzednim. Jest to wzrost o 13 proc. w stosunku do 2019 r.
Krzysztof Krempeć, Prezes Zarządu Mercor S.A.:
2020 rok był trudny. Wymagał wprowadzenia z jednej strony oszczędności, a z drugiej intensyfikacji sprzedaży zagranicznej. Strategia wyznacza nam kierunki działania na nowy rok.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, coraz większy wpływ na wartość zamówień ma spółka DFM Doors. Założona w 2017 roku firma zajmuje się produkcją przeciwpożarowych drzwi drewnianych i stalowych oraz drzwi stalowych bez odporności ogniowej.
O wynikach finansowych grupy w pierwszym półroczu jej roku obrotowego pisaliśmy już TUTAJ.
Nowa spółka Mercor
Grupa ogłosiła właśnie utworzenie nowej spółki – Mercor Fire Protection UK, która będzie prowadzić sprzedaż produktów grupy w Wielkiej Brytanii oraz w Irlandii. Nowa spółka ma umacniać pozycję polskiej marki na rynku brytyjskim i umożliwiać pełną obsługę tamtejszych klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, grupa posiada już klientów na tamtejszych rynkach, a do ciekawszych realizacji Mercor w Wielkiej Brytanii zaliczyć można m.in. prace wykonane na Stadionie Olimpijskim w Londynie.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.