Mercor z gorszą końcówką 2019 r.

Autor: |Data publikacji:

Mercor podał do wiadomości wartość zamówień w listopadzie 2019 r. Firma otrzymała zlecenia opiewające na kwotę 26,9 mln zł.

Grupa Mercor, oferująca systemy i zabezpieczenia przeciwpożarowe a także drzwi, podała do wiadomości dane na temat wartości pozyskanych zleceń. W listopadzie firmie udało się pozyskać zamówienia o wartości 26,9 mln zł. W zeszłym roku była to kwota 28,1 mln zł, czyli o 4 proc. wyższa.

Jeśli chodzi o okres od czerwca do listopada 2019 r., to Grupa pozyskała zamówienia, których wartość wynosiła 205,3 mln zł w porównaniu do 202 mln w roku ubiegłym. Jak zatem można zauważyć, choć cały rok jest na plusie, to spadek wartości zamówień widoczny jest pod koniec roku.

Dane na temat gorszych wyników na koniec 2019 r. m.in. ze sprzedaży obserwowało wielu producentów, na przykład firma Abakus, o której pisaliśmy TUTAJ. Także dane GUS potwierdzają, że czwarty kwartał w Polsce nie należał do najlepszych. PKB w całym roku 2019 wzrósł o 4 proc. w porównaniu do 5,1 proc. w roku 2018. Natomiast czwarty kwartał, to wzrost PKB zaledwie o ok. 3 proc.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".