Mercor, producent zabezpieczeń przeciwpożarowych, podpisał umowę z PZU LAB, a co za tym idzie został pierwszym autoryzowanym dostawcą zabezpieczeń przeciwpożarowych z certyfikatem PZU LAB Approved.

PZU LAB Approved to kierowany do właścicieli obiektów przemysłowych system oceny poziomu bezpieczeństwa i certyfikacji urządzeń przeciwpożarowych. Spełnienie kryteriów przez producentów i użytkowników instalacji będzie potwierdzone certyfikatem. Logo „PZU LAB Approved” będzie widoczne na czujkach, drzwiach przeciwpożarowych, gaśnicach i innych elementach systemów przeciwpożarowych, które były poddane certyfikacji.
Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor :
Podpisaliśmy umowę jako pierwsi z największym ubezpieczycielem w Polsce. Jesteśmy przekonani, że inicjatywa PZU dla przedsiębiorstw oznacza zwiększenie bezpieczeństwa, chroniąc biznes przed pożarami i sytuacjami awaryjnymi. Niższa szkodowość jest także korzystna dla ubezpieczyciela. Dla nas – firm produkujących i dostarczających zabezpieczenia pożarowe – otwiera się rynek serwisowania naszych produktów. To potencjalna olbrzymia zmiana jakościowa poprawy bezpieczeństwa.
Certyfikat PZU LAB Approved przyznawany jest po audycie przeprowadzonym na wniosek producenta. Przy czym oceniany jest nie tylko finalny produkt, ale i projekt, metody produkcji czy sposób konserwacji. Kompleksowe podejście do certyfikacji jest potrzebne, jak podaje ubezpieczyciel by walczyć z obecnymi na rynku praktykami cięcia kosztów, nieregularnego serwisowania i agresywnej konkurencji cenowej.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
Podpisaliśmy umowę jako pierwsi z największym ubezpieczycielem w Polsce. Jesteśmy przekonani, że inicjatywa PZU dla przedsiębiorstw oznacza zwiększenie bezpieczeństwa, chroniąc biznes przed pożarami i sytuacjami awaryjnymi. Niższa szkodowość jest także korzystna dla ubezpieczyciela. Dla nas – firm produkujących i dostarczających zabezpieczenia pożarowe – otwiera się rynek serwisowania naszych produktów. To potencjalna olbrzymia zmiana jakościowa poprawy bezpieczeństwa.

