Mercor podliczył wartość zamówień, jakie pozyskał w sierpniu. W stosunku do roku ubiegłego firma odnotowała znaczący wzrost.
Mercor może być spokojny, jeśli chodzi o pracę w najbliższej przyszłości. Firma podała informacje o wartości zamówień w sierpniu, w którym kwota zleceń była wyższa o 29 proc. w stosunku do tego samego miesiąca w roku ubiegłym. Klienci firmy zamówili produkty i rozwiązania o wartości 48,3 mln zł w porównaniu do 37,4 mln zł w sierpniu 2021 r. Z kolei w lipcu wartość zamówień wyniosła 48,5 mln zł w porównaniu do 42 mln w roku 2021, co oznacza wzrost o 15 proc.
Mercor poinformował także o wartości zamówień od początku swojego roku finansowego, czyli od marca tego roku, do końca sierpnia. W tym okresie wartość zamówień spółki wyniosła 308 mln zł w porównaniu do 274 w roku 2021. Jest to wzrost o 12 proc.
Z powyższych danych wynika, że po chwilowym spadku dynamika wzrostu wartości zamówień znowu rośnie, jeśli porównujemy dane do roku ubiegłego. Na ten wynik z pewnością wpływ mają rosnące ceny surowców i koszty produkcji, ale też zamykanie budów wraz końcem tego sezonu. Zestawiając jednak ze sobą dane z lipca i sierpnia bieżącego roku, da się zauważyć, że wartości zamówień są na podobnym poziomie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".