Mercor notuje wzrost wartości zamówień

Autor: |Data publikacji:

Mercor podliczył wartość zamówień, jakie pozyskał w sierpniu. W stosunku do roku ubiegłego firma odnotowała znaczący wzrost.

Mercor może być spokojny, jeśli chodzi o pracę w najbliższej przyszłości. Firma podała informacje o wartości zamówień w sierpniu, w którym kwota zleceń była wyższa o 29 proc. w stosunku do tego samego miesiąca w roku ubiegłym. Klienci firmy zamówili produkty i rozwiązania o wartości 48,3 mln zł w porównaniu do 37,4 mln zł w sierpniu 2021 r. Z kolei w lipcu wartość zamówień wyniosła 48,5 mln zł w porównaniu do 42 mln w roku 2021, co oznacza wzrost o 15 proc.

Mercor poinformował także o wartości zamówień od początku swojego roku finansowego, czyli od marca tego roku, do końca sierpnia. W tym okresie wartość zamówień spółki wyniosła 308 mln zł w porównaniu do 274 w roku 2021. Jest to wzrost o 12 proc.

ICE Centrum Kongresowe w Krakowie, jedna z realizacji Mercora.

Z powyższych danych wynika, że po chwilowym spadku dynamika wzrostu wartości zamówień znowu rośnie, jeśli porównujemy dane do roku ubiegłego. Na ten wynik z pewnością wpływ mają rosnące ceny surowców i koszty produkcji, ale też zamykanie budów wraz końcem tego sezonu. Zestawiając jednak ze sobą dane z lipca i sierpnia bieżącego roku, da się zauważyć, że wartości zamówień są na podobnym poziomie.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.