Podobnie jak cała branża stolarki, tak i Mercor zakończył miniony rok wysokimi obrotami i dobrymi wynikami finansowymi. Nie gorzej było w styczniu. Pisaliśmy o tym niedawno TUTAJ.
Spółka z Gdańska wciąż notuje wzrost zamówień na początku 2023. W styczniu były one wyższe od tych ze stycznia 2022 roku o 84 proc.! Obecnie Mercor poinformował o zamówieniach pozyskanych w lutym i okazuje się, że także one są wyższe od ubiegłorocznych o 22 proc. a ich wartość sięgnęła w lutym 43 mln zł. Od września 2022 do lutego 2023 Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości powyżej 296 mln zł, co wobec 241 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej oznacza wzrost o 23 proc. Jest co świętować.
A ostatnie święto Dnia Kobiet, których w spółce pracuje ponad setka, zaowocowało tradycyjną już sesją fotograficzną pań zaangażowanych w codzienne działania Mercora. Przy tej okazji wyjawiły one, co uważają za swoją siłę, jak wpływają na tak dobre wyniki spółki. A oto kilka ich wypowiedzi:
Monika: Nasz kobiecy wysoki poziom empatii czy budowanie relacji nierzadko przydaje się w pracy.
Iwona: Trudno tu nie docenić kobiecej umiejętności robienia kilku rzeczy naraz, na dodatek szybko.
Edyta: Łagodna kobieca perswazja pozwala łagodzić konflikty, które napotykamy na co dzień.
Oliwia: Dzięki tym kompetencjom kobiety podejmują skuteczniejsze decyzje i są bardziej odporne na zawirowania dzisiejszego świata.
I trudno się w tym z Paniami nie zgodzić. A wszystkie wypowiedzi kobiet Mercora i efekty ich sesji fotograficznej obejrzeć można na firmowej stronie.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


