Marcowe świętowanie w Mercorze

Autor: |Data publikacji:

Podobnie jak cała branża stolarki, tak i Mercor zakończył miniony rok wysokimi obrotami i dobrymi wynikami finansowymi. Nie gorzej było w styczniu. Pisaliśmy o tym niedawno TUTAJ.

Spółka z Gdańska wciąż notuje wzrost zamówień na początku 2023. W styczniu były one wyższe od tych ze stycznia 2022 roku o 84 proc.! Obecnie Mercor poinformował o zamówieniach pozyskanych w lutym i okazuje się, że także one są wyższe od ubiegłorocznych o 22 proc.  a ich wartość sięgnęła w lutym 43 mln zł. Od września 2022 do lutego 2023 Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości powyżej 296 mln zł, co wobec 241 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej oznacza wzrost o 23 proc. Jest co świętować.

A ostatnie święto Dnia Kobiet, których w spółce pracuje ponad setka, zaowocowało tradycyjną już sesją fotograficzną pań zaangażowanych w codzienne działania Mercora. Przy tej okazji wyjawiły one, co uważają za swoją siłę, jak wpływają na tak dobre wyniki spółki. A oto kilka ich wypowiedzi:

Monika: Nasz kobiecy wysoki poziom empatii czy budowanie relacji nierzadko przydaje się w pracy.

Iwona: Trudno tu nie docenić kobiecej umiejętności robienia kilku rzeczy naraz, na dodatek szybko.

Edyta: Łagodna kobieca perswazja pozwala łagodzić konflikty, które napotykamy na co dzień.

Oliwia: Dzięki tym kompetencjom kobiety podejmują skuteczniejsze decyzje i są bardziej odporne na zawirowania dzisiejszego świata.

I trudno się w tym z Paniami nie zgodzić. A wszystkie wypowiedzi kobiet Mercora i efekty ich sesji fotograficznej obejrzeć można na firmowej stronie.

Zobacz również

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.