Podobnie jak cała branża stolarki, tak i Mercor zakończył miniony rok wysokimi obrotami i dobrymi wynikami finansowymi. Nie gorzej było w styczniu. Pisaliśmy o tym niedawno TUTAJ.
Spółka z Gdańska wciąż notuje wzrost zamówień na początku 2023. W styczniu były one wyższe od tych ze stycznia 2022 roku o 84 proc.! Obecnie Mercor poinformował o zamówieniach pozyskanych w lutym i okazuje się, że także one są wyższe od ubiegłorocznych o 22 proc. a ich wartość sięgnęła w lutym 43 mln zł. Od września 2022 do lutego 2023 Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości powyżej 296 mln zł, co wobec 241 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej oznacza wzrost o 23 proc. Jest co świętować.
A ostatnie święto Dnia Kobiet, których w spółce pracuje ponad setka, zaowocowało tradycyjną już sesją fotograficzną pań zaangażowanych w codzienne działania Mercora. Przy tej okazji wyjawiły one, co uważają za swoją siłę, jak wpływają na tak dobre wyniki spółki. A oto kilka ich wypowiedzi:
Monika: Nasz kobiecy wysoki poziom empatii czy budowanie relacji nierzadko przydaje się w pracy.
Iwona: Trudno tu nie docenić kobiecej umiejętności robienia kilku rzeczy naraz, na dodatek szybko.
Edyta: Łagodna kobieca perswazja pozwala łagodzić konflikty, które napotykamy na co dzień.
Oliwia: Dzięki tym kompetencjom kobiety podejmują skuteczniejsze decyzje i są bardziej odporne na zawirowania dzisiejszego świata.
I trudno się w tym z Paniami nie zgodzić. A wszystkie wypowiedzi kobiet Mercora i efekty ich sesji fotograficznej obejrzeć można na firmowej stronie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".