Małkowski-Martech podsumował wyniki za drugi kwartał. Spółka odnotowała wzrost wartości przychodów, wyższe są także koszty. Podjęła też kroki, by wycofać się z rynku NewConnect.
Małkowski-Martech, którego wszystkie udziały należą obecnie do Assa Abloy Mercor Doors obliczył, że w II kwartale tego roku przychody ze sprzedaży wyniosły 16,83 mln zł. To więcej w stosunku do roku ubiegłego, wówczas ten wynik wynosił 14,98 mln zł. Natomiast wartość sprzedaży w całym półroczu w tym sezonie wynosi 31,81 mln zł w porównaniu do 28,76 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc.

Spółka poinformowała także o wysokości kosztów działalności operacyjnej, w II kwartale tego roku wyniosły one 15,82 mln zł w porównaniu do 13,34 mln w roku 2021. Małkowski-Martech obliczył także, że zysk z działalności operacyjnej w II kwartale tego roku był niższy niż rok wcześniej. Obecnie wynosi on 1,04 mln zł w stosunku do 1,65 mln zł. Natomiast spółka wypracowała w II kwartale zysk netto w wysokości ponad 632 tys. zł w stosunku do 1,25 mln zł w roku 2021.
Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy firmy Małkowski-Martech w dniu 30 czerwca, podjęta została m.in. uchwała o wycofaniu akcji spółki z alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect. Kolejnym krokiem zmierzającym do wycofania akcji spółki z giełdy było złożenie przez zarząd spółki 28 lipca odpowiedniego wniosku do Komisji Nadzoru Finansowego.
Tagi
Assa Abloy Mercor Doorsbramy ppoż.kurtyny ppożMałkowksi-MartechNewConnectprzegrody ppożwynki finansoweZobacz również
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.


