Małkowski-Martech podsumował wyniki za drugi kwartał. Spółka odnotowała wzrost wartości przychodów, wyższe są także koszty. Podjęła też kroki, by wycofać się z rynku NewConnect.
Małkowski-Martech, którego wszystkie udziały należą obecnie do Assa Abloy Mercor Doors obliczył, że w II kwartale tego roku przychody ze sprzedaży wyniosły 16,83 mln zł. To więcej w stosunku do roku ubiegłego, wówczas ten wynik wynosił 14,98 mln zł. Natomiast wartość sprzedaży w całym półroczu w tym sezonie wynosi 31,81 mln zł w porównaniu do 28,76 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc.
Spółka poinformowała także o wysokości kosztów działalności operacyjnej, w II kwartale tego roku wyniosły one 15,82 mln zł w porównaniu do 13,34 mln w roku 2021. Małkowski-Martech obliczył także, że zysk z działalności operacyjnej w II kwartale tego roku był niższy niż rok wcześniej. Obecnie wynosi on 1,04 mln zł w stosunku do 1,65 mln zł. Natomiast spółka wypracowała w II kwartale zysk netto w wysokości ponad 632 tys. zł w stosunku do 1,25 mln zł w roku 2021.
Podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy firmy Małkowski-Martech w dniu 30 czerwca, podjęta została m.in. uchwała o wycofaniu akcji spółki z alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect. Kolejnym krokiem zmierzającym do wycofania akcji spółki z giełdy było złożenie przez zarząd spółki 28 lipca odpowiedniego wniosku do Komisji Nadzoru Finansowego.
Tagi
Assa Abloy Mercor Doorsbramy ppoż.kurtyny ppożMałkowksi-MartechNewConnectprzegrody ppożwynki finansoweZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".