Małkowski-Martech na dużym plusie

Red.: |Data publikacji:

Małkowski-Martech podsumował II kwartał tego roku. Producent bram ma powody do zadowolenia, gdyż zanotował przychody netto w wysokości 12,4 mln zł w porównaniu do 9,6 mln w roku 2019.

Producent bram wciąż notuje wzrosty ze sprzedaży i nawet ograniczenia w prowadzeniu działalności związane z pandemią nie wpłynęły negatywnie na wyniki spółki. Firma podsumowała, że w drugim kwartale ma przychody netto ze sprzedaży w wysokości 12,4 mln zł w porównaniu do 9,6 mln. Natomiast jeśli chodzi o całe półrocze, to tu również wyniki są na plusie. W tym roku od stycznia do końca czerwca producent bram osiągnął przychody w wysokości 23,9 mln zł w porównaniu do 19,3 mln w roku 2019.

Firma ma także dobre wyniki jeśli chodzi o zysk netto – w omawianym kwartale wyniósł on ponad 550 tys. zł, a w roku 2019 była to kwota zaledwie 1,5 tys. zł. Jeśli chodzi o całe półrocze, to zysk w tym roku wyniósł 956 tys. zł w stosunku do 126 tys. w roku 2019.

Małkowski-Martech dostarczył swoje produkty m.in. do Mennica Legacy Tower w Warszawie.

W II kwartale tego roku Małkowski-Martech dostarczył swoje produkty do kilku dużych inwestycji, były to m.in. Mennica Legacy Tower, wieżowce Skyliner i Generation Park – wszystkie w Warszawie. Spółka nie odnotowała zakłóceń z realizacją bieżących projektów w związku z pandemią.

Zobacz również

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.

Jeld-Wen odczuwa osłabienie popytu

Jeld-Wen odczuwa osłabienie popytu

Jeld-Wen , amerykański gigant branży stolarki, poinformował, że drugi kwartał tego roku jest jednocześnie ósmym z rzędu, w którym spółka odnotowała wzrost przychodów. Firma zmaga się jednak ze spadkiem popytu i inflacją.           

Co dziesiąte drzwi w Polsce są z importu

Co dziesiąte drzwi w Polsce są z importu

W najnowszym odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” przybliżono import drzwi do Polski. Okazuje się, że co dziesiąte drzwi sprzedawane w naszym kraju pochodzą z zagranicy.

1