Małkowski-Martech na dużym plusie

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech podsumował II kwartał tego roku. Producent bram ma powody do zadowolenia, gdyż zanotował przychody netto w wysokości 12,4 mln zł w porównaniu do 9,6 mln w roku 2019.

Producent bram wciąż notuje wzrosty ze sprzedaży i nawet ograniczenia w prowadzeniu działalności związane z pandemią nie wpłynęły negatywnie na wyniki spółki. Firma podsumowała, że w drugim kwartale ma przychody netto ze sprzedaży w wysokości 12,4 mln zł w porównaniu do 9,6 mln. Natomiast jeśli chodzi o całe półrocze, to tu również wyniki są na plusie. W tym roku od stycznia do końca czerwca producent bram osiągnął przychody w wysokości 23,9 mln zł w porównaniu do 19,3 mln w roku 2019.

Firma ma także dobre wyniki jeśli chodzi o zysk netto – w omawianym kwartale wyniósł on ponad 550 tys. zł, a w roku 2019 była to kwota zaledwie 1,5 tys. zł. Jeśli chodzi o całe półrocze, to zysk w tym roku wyniósł 956 tys. zł w stosunku do 126 tys. w roku 2019.

Małkowski-Martech dostarczył swoje produkty m.in. do Mennica Legacy Tower w Warszawie.

W II kwartale tego roku Małkowski-Martech dostarczył swoje produkty do kilku dużych inwestycji, były to m.in. Mennica Legacy Tower, wieżowce Skyliner i Generation Park – wszystkie w Warszawie. Spółka nie odnotowała zakłóceń z realizacją bieżących projektów w związku z pandemią.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".