LOB S.A.: prezes złożył rezygnację

Autor: |Data publikacji:

Jak dowiedział się nieoficjalnie nasz serwis internetowy, Mariusz Mikołajewski będzie pełnił obowiązki prezesa zarządu firmy LOB S.A. tylko do końca stycznia.

Mariusz Mikołajewski złożył rezygnację i z końcem tego miesiąca przestanie być prezesem spółki z Leszna. Jak wynika z naszych ustaleń, do czasu wyboru nowego prezesa jego obowiązki przejmie Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający Assa Abloy w Polsce, o którym więcej pisaliśmy TUTAJ.

Przypomnijmy, że w dniu 3 stycznia 2018 r. szwedzka firma Assa Abloy została właścicielem 100 proc. akcji LOB S.A. Było to możliwe dzięki pozytywnej decyzji wydanej 18 grudnia 2017 r. przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W dniu 16 stycznia tego roku siedziba LOB-u w Lesznie przy ul.Magazynowej stała się nową siedzibą Assa Abloy w Polsce, o czym informowaliśmy w styczniowym wydaniu naszego miesięcznika

Mariusz Mikołajewski będzie pełnił funkcję prezesa LOB S.A. do końca stycznia.

To nie koniec zmian personalnych w Assa Abloy. W austriackim oddziale firmy nowym dyrektorem zarządzającym został Ewald Marschallinger, który zastąpił na tym stanowisku Wolfganga Thüra. Marschallinger przez ostatnie trzy lata był dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży Maco. Był gościem czerwcowego wydania Forum Branżowego w 2017 r. Jest absolwentem Uniwersytetu w St. Gallen, od ponad 20 lat w branży budowlanej, m.in. przez 16 lat w firmie Glutz odpowiadał za rynki zagraniczne.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.