Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Autor: |Data publikacji:

Drutex, Krishome i OknoPlus to obecnie najbardziej aktywni w internecie producenci. Właśnie poznaliśmy dane za październik.

Producenci okien coraz większą wagę przykładają do obecności w mediach społecznościowych. Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) sprawdził, które firmy były najbardziej aktywne na Facebooku w październiku. Na pierwszym miejscu znalazł się Drutex, ta firma po raz kolejny jest liderem rankingu. Producent odnotował w minionym miesiącu 4,4 tys. interakcji. Opublikował 18 postów, co wywołało 3,8 tys. reakcji (plus komentarze i udostępnienia). Wzrosła także o 131 liczba nowych obserwujących.

Fot. Facebook

Na drugim miejscu w rankingu znalazł się Krishome, który odnotował 3,6 tys. interakcji. Firma w minionym miesiącu opublikowała 24 posty, które dały 2,6 tys. interakcji. Analitycy zwracają uwagę, że na posty Krishome pojawiło się rekordowo wiele komentarzy – 863.

Trzecią pozycję w zestawieniu zajmuje OknoPlus, ten producent odnotował 3,4 tys. interakcji. W minionym miesiącu na profilu firmy opublikowanych zostało 14 postów, co wywołało 3,2 tys. reakcji. OknoPus z kolei wyróżnia się w pierwszej trójce tym, że ma dużą grupę fanów – 53 tys.

Kolejne miejsca w rankingu pod względem interakcji zajęły następujące firmy. Velux – 2,8 tys., z tym, że firma ma rekordowo liczne grono fanów – jest ich 930 tys. Wiśniowski, który zebrał 2,5 tys. interakcji, tu z kolei w październiku bardzo wzrosła liczba obserwujących, bo aż o 4,6 tys. MS więcej niż Okna z 2,3 tys. interakcjami, Vetrex z 1,9 tys., Wikęd z 1,1 tys., Fakro – 905 i pierwszą dziesiątkę zamyka Pagen, który zebrał 871 interakcji.

Analitycy podkreślają, że w pierwszej dziesiątce znajdują się od pewnego czasu te same firmy, co oznacza długofalową aktywność tych przedsiębiorstw na Facebooku. Poza tym eksperci zauważają spadek interakcji producentów okien w październiku w porównaniu z wrześniem. Świadczy to o ogólnie niższej aktywności firm w badanym miesiącu.

Zobacz również

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.