Kto w naszej branży „rządzi” na Facebooku ?

Autor: |Data publikacji:

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i internecie. Tym razem zbadał jak skuteczne są w komunikowaniu firmy z branży okienno-drzwiowej i wskazał na liderów komunikacji.

Facebookowa aktywność firm branży stolarki upowszechnia świadomość wagi okien, drzwi i bram w świecie i w życiu inwestorów. Najbardziej popularny jest tu profil firmy Velux, który uzyskał w roku 2022 niemal 39 tysięcy interakcji. Na drugim miejscu uplasował się Oknoplast z 36 tysiącami interakcji, a na trzecim Eko-Okna, które zdobyły ponad 30 tysięcy interakcji ze strony użytkowników Facebooka. Największą aktywnością wykazał się Drutex, który zamieścił w ciągu 12 miesięcy 268 postów i VEKA Polska z 250 wpisami. Najwięcej polubień miał Oknoplast, najwięcej udostępnień Eko-Okna, a najwięcej komentarzy zanotował Velux. Swoją aktywnością na Facebooku wyróżniły się również Krispol i Fakro.

A inne firmy? Jeżeli chcecie uzyskać więcej informacji na temat tego badania, zwróćcie się do Instytutu. W raporcie znajdziecie informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez analityków. W sprawie dostępu do raportu można odzywać się na adres: kontakt@ibims.pl.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".