Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i internecie. Tym razem zbadał jak skuteczne są w komunikowaniu firmy z branży okienno-drzwiowej i wskazał na liderów komunikacji.
Facebookowa aktywność firm branży stolarki upowszechnia świadomość wagi okien, drzwi i bram w świecie i w życiu inwestorów. Najbardziej popularny jest tu profil firmy Velux, który uzyskał w roku 2022 niemal 39 tysięcy interakcji. Na drugim miejscu uplasował się Oknoplast z 36 tysiącami interakcji, a na trzecim Eko-Okna, które zdobyły ponad 30 tysięcy interakcji ze strony użytkowników Facebooka. Największą aktywnością wykazał się Drutex, który zamieścił w ciągu 12 miesięcy 268 postów i VEKA Polska z 250 wpisami. Najwięcej polubień miał Oknoplast, najwięcej udostępnień Eko-Okna, a najwięcej komentarzy zanotował Velux. Swoją aktywnością na Facebooku wyróżniły się również Krispol i Fakro.
A inne firmy? Jeżeli chcecie uzyskać więcej informacji na temat tego badania, zwróćcie się do Instytutu. W raporcie znajdziecie informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez analityków. W sprawie dostępu do raportu można odzywać się na adres: kontakt@ibims.pl.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.