Koronawirus w firmie Classen-Pol!

Autor: |Data publikacji:

W fabryce firmy Classen-Pol w Zwonowicach wykryto u jednego z pracowników wirusa SARS-CoV-2. Na szczęście był to pojedynczy przypadek.

W tak dużej fabryce, jaką jest zakład Classen-Polu, pracuje kilkaset osób. Przez miesiące pandemii firmie udało się zachować stan bez chorych. Jednak pod koniec zeszłego tygodnia wykryto, że jeden z pracowników produkcji jest zarażony koronawirusem. Classen-Pol przyznał, że na szczęście pracował on na samodzielnym, wyizolowanym stanowisku i miał bardzo mały kontakt z innymi współpracownikami. Firma jednak przeprowadziła testy u osób, które mogły mieć w fabryce potencjalny kontakt z chorym. Wyniki testów były na szczęście negatywne.

Fabryka przeprowadziła dezynfekcję hali oraz zaplecza socjalnego. Wciąż obowiązują tu zasady dotyczące bezpieczeństwa. Pracownicy są zobowiązani do noszenia masek i przyłbic, muszą je zakładać także osoby wjeżdżające na teren zakładu. Classen-Pol jest kolejną firmą z branży stolarki, w której odnotowano pracowników zarażonych koronawirusem – pisaliśmy o przypadkach w firmach Eko-Okna (TUTAJ) i Velux (TUTAJ). Dodajmy jednak, że każda z firm bardzo szybko zareagowała, przeprowadzając m.in. dezynfekcję i badając pracowników, którzy mogli mieć kontakt z zarażonymi. Dzięki tym procedurom fabryki bezpiecznie mogły kontynuować działalność.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.